Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW T-Roc má české ceny. Jsou překvapivě nízké, Škodě Karoq nadělají potíže
6.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Očekávané nové SUV z Wolfsburgu je v České republice k mání za ceny jen lehce vyšší než u Golfu, zároveň ale výrazně nižší než u české sestry.
Před několika málo dny se objevily informace, dle kterých by Volkswagen rád přestěhoval výrobu některých modelů Škody do Německa. Důvodem takového kroku je rostoucí odbyt a zisk mladoboleslavské automobilky za situace, kdy VW klesají prodeje i marže. Některé německé továrny proto jedou na půl plynu a české vozy by tak dělníky dostatečně vytížily. Jak vše dopadne, to je zatím nejisté, nicméně Volkswagen začíná proti Škodě zjevně bojovat i jinak.
Jasně patrné je to na cenách nového SUV T-Roc, jehož předprodej tento týden začíná. Základní model osazený litrovým tříválcem o výkonu 85 kW/115 koní a výbavou T-Roc je totiž k dispozici od 452 900 Kč. To lze označit za příznivou cenu, neboť třeba Golf se stejnou pohonnou jednotkou je k mání jen o 38 tisíc korun levněji. A pokud byste naopak zatoužili po Škodě Karoq s o trochu delším rozvorem, zaplatíte za variantu s toutéž motorizací 529 900 Kč.
Stran toho je T-Roc také levnější než srovnatelný Seat Ateca, ve výsledku jde tedy skutečně o zajímavou alternativu ve světě kompaktních SUV. Zvláště když se na Volkswagen chlubí poměrně výrazným designem, s nímž je spárována vcelku bohatá výbava. Již základ totiž dostal klimatizaci, audio systém, kůží obšitý volant, monitoring jízdních pruhů, autonomní brzdy nebo LEDky vpředu a vzadu a 16palcová litá kola.
Pokud toužíte po vyšším standardu, musíte zamířit na úroveň Design, kde se již počítá s 1,5litrovým čtyřválcem TSI Evo disponujícím 110 kW/150 koňmi. Platit v takové chvíli budete 584 900 Kč, stran pohonné jednotky přitom můžete počítat s šestistupňovým manuálem, parkovacími senzory, adaptivním tempomatem, předními vyhřívanými sedadly, kůží obšitým volantem nebo černě lakovanými střešními ližinami.
O stupeň výše se nachází T-Roc Design Style, který s výše zmíněným agregátem startuje na 614 900 Kč. Výbava přitom zahrnuje lité sedmnáctky, kontrastně lakovanou střechu či třeba detekci únavy řidiče. Pokud pak toužíte třeba ještě po červeně lakovaných brzdových třmenech, černém čalounění stropu nebo digitálním přístrojovém štítu, musíte zvolit vrcholnou úroveň Sport, jenž je k mání od 652 900 Kč.
Lze pak jen dodat, že vedle benzinových motorů je aktuálně v nabídce ještě motor 2,0 TDI se 110 kW/150 koňmi, jenž na úrovni Design vychází na 692 200 Kč. Pohonná jednotka je přitom v jeho případě spojena taktéž s manuální převodovkou, ovšem již i s pohonem všech kol 4Motion. Tato kombinace je k mání i o úroveň výše, se stupněm Sport pak lze spojit i 2,0 TSI se 140 kW/190 koňmi (808 900 Kč).
Bližší informace o jednotlivých položkách standardní či příplatkové výbavy najdete v aktuálně spuštěném konfigurátoru. My poté jen dodáme, že od března 2018 bude v nabídce také 1,6 TDI s 85 kW/115 koňmi a 2,0 TDI se 140 kW/190 koňmi. První vozy by pak za zákazníky měly dorazit hned na počátku příštího roku.
Nový Volkswagen T-Roc je na českém trhu k mání nebývale levně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 2 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 3 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před 5 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 6 hodinami - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva