Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo GTI 2015: facelift má českou cenu, s manuálem zlevnil na 465 tisíc
12.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrchol řady je stejně jako základ prozatím k mání jen v pětidveřovém provedení. Kromě manuálu si můžete dopřát i automat DSG za 504 900 Kč.
O českých cenách faceliftovaného Volkswagenu Polo GTI jsme spekulovali již na počátku října, kdy ve známost vešel německý ceník. V ten moment jsme naznačili, že provedení s manuální převodovkou by mohlo stát okolo 460 tisíc korun, což je odhad takřka na chlup přesný. První česká cena totiž startuje na sumě 464 900 Kč. Za to ovšem dostáváte pětidveřovou karoserii, zatímco v Německu se v základu počítá se třídvířkem a za praktičtější provedení musíte připlácet 800 EUR (cca 22 000 Kč).
Ačkoliv třídveřová karoserie sluší modelu daleko více a podtrhuje jeho schopnosti, zatím není jisté, zda jí Volkswagen uvede. Nedávno jsme sice mohli informovat o příchodu úrovně Start, se kterou je menší počet dveří spojen, ve vyšších výbavách ale již můžete sáhnout pouze po pětidvířku. To je v případě verze GTI kromě manuálu k mání také s automatem DSG, přičemž v takovém případě cena naroste na 504 900 Kč.
V obou případech jsou standardem 17palcová litá kola Parabolica s pneumatikami o rozměru 215/40, sportovní podvozek snižující světlou výšku o 15 milimetrů nebo elektronická uzávěrka diferenciálu XDS. Dále nechybí červené brzdové třmeny, chromová koncovka výfuku, nárazníky ve sportovním designu či zadní spoiler lakovaný v barvě vozu.
Uvnitř lze pak počítat se sportovními sedadly, kontrastními červenými švy, multifunkčním volantem obšitým kůží, audio systémem Composition s 6,5palcovým dotykovým displejem a šesti reproduktory nebo automatickou klimatizací. V rámci bezpečnosti pak nechybí detekce únavy řidiče či multikolizní brzda.
Zapátrat samozřejmě můžete i v příplatkové výbavě, kde nechybí třeba Alcantarou čalouněná sedadla, podvozek Sport Select nebo panoramatické střešní okno. Více podrobností přitom najdete v oficiálním ceníku (PDF, 257 kB), který je možné stáhnout ze stránek českého zastoupení německé automobilky.
Volkswagen Polo GTI nebude k mání pouze s automatem DSG, ale také s manuální převodovkou. Na českém trhu ale můžete sáhnout pouze po pětidveřové karoserii
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejčtenější články
- Kia říká, že bizarní vzhled její poslední novinky lidé po spatření berou na milost, snad tomu ani sama nevěří
19.12.2024 - Majitel VW přes 7 měsíců čeká na opravu svého ID.4. Mezitím na něj prší svolávací akce, nakonec přišel zákaz prodeje
19.12.2024 - Poslední BMW 3 s šestiválcem bez turba a manuálem je k mání jako dodnes nové auto, je to Top Gun bizarních specifikací
19.12.2024 - Prodeje nových aut v Evropě spadly do červených čísel, prodeje elektromobilů se meziročně propadají skoro o 10 procent
20.12.2024 - Mercedes chce zaplavit německé dálnice auty, která nepojedou víc jak 95 km/h, je to další odtržení Němců od reality
20.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva