Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo GTI 2015: facelift má českou cenu, s manuálem zlevnil na 465 tisíc
12.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrchol řady je stejně jako základ prozatím k mání jen v pětidveřovém provedení. Kromě manuálu si můžete dopřát i automat DSG za 504 900 Kč.
O českých cenách faceliftovaného Volkswagenu Polo GTI jsme spekulovali již na počátku října, kdy ve známost vešel německý ceník. V ten moment jsme naznačili, že provedení s manuální převodovkou by mohlo stát okolo 460 tisíc korun, což je odhad takřka na chlup přesný. První česká cena totiž startuje na sumě 464 900 Kč. Za to ovšem dostáváte pětidveřovou karoserii, zatímco v Německu se v základu počítá se třídvířkem a za praktičtější provedení musíte připlácet 800 EUR (cca 22 000 Kč).
Ačkoliv třídveřová karoserie sluší modelu daleko více a podtrhuje jeho schopnosti, zatím není jisté, zda jí Volkswagen uvede. Nedávno jsme sice mohli informovat o příchodu úrovně Start, se kterou je menší počet dveří spojen, ve vyšších výbavách ale již můžete sáhnout pouze po pětidvířku. To je v případě verze GTI kromě manuálu k mání také s automatem DSG, přičemž v takovém případě cena naroste na 504 900 Kč.
V obou případech jsou standardem 17palcová litá kola Parabolica s pneumatikami o rozměru 215/40, sportovní podvozek snižující světlou výšku o 15 milimetrů nebo elektronická uzávěrka diferenciálu XDS. Dále nechybí červené brzdové třmeny, chromová koncovka výfuku, nárazníky ve sportovním designu či zadní spoiler lakovaný v barvě vozu.
Uvnitř lze pak počítat se sportovními sedadly, kontrastními červenými švy, multifunkčním volantem obšitým kůží, audio systémem Composition s 6,5palcovým dotykovým displejem a šesti reproduktory nebo automatickou klimatizací. V rámci bezpečnosti pak nechybí detekce únavy řidiče či multikolizní brzda.
Zapátrat samozřejmě můžete i v příplatkové výbavě, kde nechybí třeba Alcantarou čalouněná sedadla, podvozek Sport Select nebo panoramatické střešní okno. Více podrobností přitom najdete v oficiálním ceníku (PDF, 257 kB), který je možné stáhnout ze stránek českého zastoupení německé automobilky.
Volkswagen Polo GTI nebude k mání pouze s automatem DSG, ale také s manuální převodovkou. Na českém trhu ale můžete sáhnout pouze po pětidveřové karoserii
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 9 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Splňte plán, nebo zemřete: Šéf popsal, jak automobilky musí přestat prodávat auta, aby mohly dál prodávat auta
23.10.2024 - Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 11.22. 14:09 - Zajda
- Onboard videa 11.22. 14:01 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch
- Toyota obecně 11.22. 10:20 - Stepan
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 09:48 - GeneHawkins