Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě
2.9.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Koncern Volkswagen představil dostupnější a sportovněji laděnou verzi svého nejmenšího modelu - třídveřové Polo. Společně s fotografiemi a technickými daty přinášíme i české ceny.
Nová generace Volkswagenu Polo byla veřejností přijata veskrze pozitivně, a to zejména pro svůj jednoduše elegantní design, jdoucí ve stopách šesté generace Golfu. Pár měsíců po představení pětidvéřové verze přichází varianta třídvéřová, která má nejlepší předpoklady úspěch svého praktičtějšího bratříčka napodobit - s posunutými B sloupky, delšími dveřmi a dynamičtějšími zadními partiemi totiž vypadá ještě lépe.
Rozměry novinky jsou přitom identické s pětidveřovou verzí Pola. Rozměry jsou 3970 mm na délku, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Prostor v interiéru i pro zavazadla zůstává stejný, tedy základních 280 l a po sklopení zadní sedačky 952 litrů kapacity zavazadelníku.
Pod kapotou najdeme stejnou paletu motorů jako v případě pětidvéřové verze. Těšit se tedy můžeme na benzinové agregáty 1,2 (tříválec) a 1,4 (čtyřválec) a naftový 1,6 s výkony od 60 do 90 koní. Později se objeví i přeplňovaný motor 1,2 s výkonem 105 koní.
Při uvedení na český trh během podzimu bude Polo nabízeno ve všech šesti motorizacích a ve dvou výbavách Trendline a Comfortline. Cena modelu Volkswagen Polo se třemi dveřmi a zážehovým motorem o objemu 1,2 l (44 kW / 60 k) v provedení Trendline je stanovena na 244 500 Kč. Na frankfurtském autosalonu se představí také produkční verze modelové řady Pola s označením BlueMotion, která se chlubí spotřebou 3,3 l na 100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km.
Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz výbavu, která zahrnuje stabilizační programem ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí. Samozřejmostí je také pět opěrek hlavy (dvě na předních sedadlech a tři na zadních sedadlech) a úchyty Isofix na dětské sedačky, posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.







Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 21 minutamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 21 minutamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
před 10 hodinamiAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan