Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme
31.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V Německu je nové třídvířko k mání od 343 000 Kč, na českém trhu bude o cca sto tisíc korun levnější. Nové verze s 1,0 TSI a 1,8 TSI dorazí později.
S modernizovaným Volkswagen Polo jsme očividně ještě neskončili. Po představení samotného faceliftu a informacích o verzi GTI a motoru 1,0 TSI zde totiž máme report o německých cenách. Ano, už teď, více než než měsíc před oznámenou ženevskou premiérou. Ceny startují na částce 12 450 Eur (cca 343 000 Kč), které dáte za třídveřové provedení s motorem 1,0 MPI (alias HTP) o výkonu 60 koní a výbavou Trendline. Pro nás je ovšem zajímavější, že ve srovnání s originálem, který na trh dorazil v roce 2009, je tak novinka o nějakých 550 Eur (15 tisíc korun) levnější.
Jelikož navíc mezi roky 2009 a 2014 prakticky nedošlo ke změnám (modernizaci motorů vynechme) ani v českém, ani v německém ceníku, dá se předpokládat, že obdobný odpočet lze očekávat také u nás. Pokud tedy původně Polo ve verzi Trendline startovalo na částce 244 500 Kč, dá se nyní očekávat zahájení prodejů někde okolo 230 tisíc korun. Stále je přitom řeč o třídvířku, příplatek za pět dveří činí 800 Eur (22 000 Kč).
V základní výbavě Trendline byste přitom měli dostat plejádu airbagů, přední a zadní okénka v elektrice, asistent rozjezdu do kopce, sklopná zadní sedadla, palubní počítač nebo elektronické bezpečnostní prvky. Úroveň Comfortline pak v Německu přinese litá kola, klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, centrální zamykání či audio systém s přehrávačem CD a MP3 a dotykovým displejem.
Na stupni Highline již dostanete lité šestnáctky, sportovní sedadla, přední a zadní parkovací senzory či detekci únavy řidiče, zatímco výbava Fresh dostupná pouze při zahájení prodeje přihodí tempomat, multifunkční displej Plus, ovládání audio systému na volantu, zatmavená okna, specifické čalounění, sportovní doplňky exteriéru nebo černé kryty zpětných zrcátek.
Postrádat v ceníku rozhodně nebudete ani rozsáhlou příplatkovou výbavu, pár podstatných věcí v něm ovšem chybí. Především tedy verze s novým tříválcovým turbem 1,0 TSI a varianty BlueGT i GTI, které vážně dorazí až za pár měsíců, zřejmě v průběhu léta. U druhého zmiňovaného modelu se však toto čekání vyplatí, neboť skutečně dorazí s motorem 1,8 TSI, výkonem 192 koní a manuální převodovkou (na výběr ale bude i DSG, které má BlueGT ve standardu).
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014.
Německé ceny Volkswagenu Polo 2014 - benzinové motory
1,0 MPI, 60 koní, Trendline, 12 450 EUR (343 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Trendline, 12 700 EUR (350 000 Kč)
1,0 MPI, 60 koní, Comfortline, 14 150 EUR (390 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Comfortline, 14 400 EUR (396 000 Kč)
1,0 MPI, 60 koní, Fresh, 16 075 EUR (442 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Fresh, 16 325 EUR (449 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Trendline, 13 250 EUR (365 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Trendline, 13 500 EUR (371 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Comfortline, 14 950 EUR (411 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Comfortline, 15 200 EUR (418 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Fresh, 16 875 EUR (464 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Fresh, 17 125 EUR (471 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Comfortline, 15 975 EUR (440 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Higline, 16 625 EUR (457 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Fresh, 17 900 EUR (492 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 110 koní, Higline, 17 675 EUR (486 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 110 koní, Fresh, 18 900 EUR (520 000 Kč)
Německé ceny Volkswagenu Polo 2014 - dieselové motory
1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Trendline, 15 350 EUR (422 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Comfortline, 17 050 EUR (469 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Fresh, 18 525 EUR (510 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Comfortline, 17 800 EUR (490 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Highline, 18 500 EUR (509 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Fresh, 19 775 EUR (544 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 105 koní, Highline, 19 125 EUR (526 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 105 koní, Fresh, 20 400 EUR (561 000 Kč)
Jako třídvířko startuje faceliftovaný Volkswagen Polo na částce 12 450 EUR (cca 343 000 Kč). U nás ale bude podstatně levnější
Pětidveřová verze je v Německu o 22 tisíc korun dražší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 27 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 11.22. 14:09 - Zajda
- Onboard videa 11.22. 14:01 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch
- Toyota obecně 11.22. 10:20 - Stepan
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 09:48 - GeneHawkins