Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční
29.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Evropská verze Passatu má dorazit až do Paříže, vizuálně by se ale od té čínské výrazně lišit neměla.
Není tomu dlouho, co byl na jihu Evropy přistižen nový Volkswagen Passat. Folie pokrývající prakticky celou karoserii však umožňovala jen málo příležitostí k seznámení s evolučním designem, na její sejmutí však nakonec nemusíme čekat až do pařížského autosalonu. V Číně totiž byla nachytána kompletně odhalená verze pro tamní trh - drobné rozdíly mezi oběma modely tedy asi budou existovat, mnoho jich ovšem nejspíš tradičně nebude, a co víc, tvář nové generace se tím jen těžko změní.
Očekávat tedy můžeme o poznání vzpřímenější čelní masku, kterou zdobí větší množství chromu. Zrovna tento prvek dost možná bude v Evropě upozaděn, čelní světla doplněná proužkem z diod by však již mohla dorazit v nezměněném provedení. Naprostou jistotou je pak prominentní boční linie, která se momentálně stává spojovacím prvkem všech vozů a značek sdružených pod koncern VW Group.
Zatímco vpředu se nový Passat nechává inspirovat hlavně sedmou generací Volkswagenu Golf, vzadu nám připomíná spíše luxusnější Phaeton. Zvláště pak hladkým víkem zavazadelníku, ze kterého vystupuje integrovaný spoiler. Mimo to zde pak najdeme rozměrné (i když dozajista falešné) koncovky výfuku, samozřejmostí jsou pak LEDkové světlomety.
To je ale prakticky vše, co se z prvních fotek nového Volkswagenu Passat B8 (v Číně nazývaného Magotan) dá vyčíst. Zmínit tak již můžeme pouze dodatečné informace, které asijské verzi přisuzují o 10 cm delší rozvor ve srovnání s evropským modelem. Přesné míry však chybí, stejně jako není jisté, kolik koní najdeme pod kapotou.
Dá se ale předpokládat, že v případě motorového prostoru asi budeme moci Číňanům závidět. Zatímco evropský Passat bude pohánět maximálně dvoulitrový čtyřválec, Asiaté mohou i nadále počítat s přítomností třílitrového šestiválce. Mimo něj pak opětovně dorazí ještě pohonné jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI.





Čínský VW Magotan se od evropského Passatu liší hlavně rozvorem prodlouženým o 10 cm
Zdroj: CarNewsChina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
EU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
před 4 hodinamiVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
před 6 hodinamiČíňané odhalili další novinku s jejich unikátním plochým osmiválcem, kráčí opačným směrem než evropská konkurence
před 7 hodinamiV další zemi EU můžete o dovolené jezdit na dálnici až 150 km/h, je to obrovský dějinný paradox
před 9 hodinamiPrvní nové AUDI vypadá naživo ještě hůř, ušili ho horkou jehlou nejspíš z propadáku Porsche
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva