Představení

17507 článků.

Tohle auto musí být pro Volkswagen konečně hit. Pokud neuspěje s ním, už nemá z čeho brát

před 7 hodinami | Petr Prokopec

Tohle auto musí být pro Volkswagen konečně hit. Pokud neuspěje s ním, už nemá z čeho brát Němci na tomto poli zkusili štěstí s kdečím, mají téměř klasický hatchback, liftback, kombík, několik SUV, MPV, dodávku... Jsou to ale všechno větší č...

Detaily plánů EU na „nápravu” automobilového průmyslu jsou směšné, odtržení od reality nemůže už být větší

před 11 hodinami | Petr Miler

Detaily plánů EU na „nápravu” automobilového průmyslu jsou směšné, odtržení od reality nemůže už být větší To podstatné - tedy prakticky nic - nám sama Ursula von der Leyen řekla k záměrům Bruselu už zkraje týdne, detaily včera odhalila spolu s řeckým komis...

Výrobce náklaďáků říká, že toto je poslední nový diesel, který kdy vyrobí. Tomu se říká ztráta smyslu pro realitu

včera | Petr Prokopec

Výrobce náklaďáků říká, že toto je poslední nový diesel, který kdy vyrobí. Tomu se říká ztráta smyslu pro realitu Na úvod kontrolní otázka s možnostmi. Značka MAN je součástí: A) koncernu Volkswagen, B) koncernu Volkswagen, C) koncernu Volkswagen. Asi jste trefili...

Číňané oznámili, že svá Porsche a Ferrari za cenu škodovek nabídnou po celém světě. Teprve teď se Evropa musí bát

včera | Petr Prokopec

Číňané oznámili, že svá Porsche a Ferrari za cenu škodovek nabídnou po celém světě. Teprve teď se Evropa musí bát O čínské automobilové hrozbě se mluví řadu let, ale upřímně - s výjimkou MG a pár dalších jednotlivostí nebyli schopni Číňané v Evropě nabídnout nic, ...

Nové Škodě Enyaq v úplném základu chybí baterka, lak, světa i izolace proti hluku. Přesto není levná

včera | Petr Miler

Nové Škodě Enyaq v úplném základu chybí baterka, lak, světa i izolace proti hluku. Přesto není levná Podle škodovky je nový Enyaq „nabitý zážitky”, což si lze vysvětlovat lecjak. Rozhodně ale není napráskaný výbavou. Auto je vzhledem ke své ceně vlast...

Nové Audi A6 je venku a budí hromadu rozpaků: Jménem, vzhledem, technikou i znovu pochybným interiérem

včera | Petr Prokopec

Nové Audi A6 je venku a budí hromadu rozpaků: Jménem, vzhledem, technikou i znovu pochybným interiérem Snad žádné Audi nikdy nemělo takové problémy s vlastní identitou jako tohle. Je to nová spalovací A6, která se měla jmenovat A7, nakonec je to ale pře...

Zapomeňte: Mercedes dál není ochoten sebrat neprodejnému C63 od AMG nesmyslný čtyřválcový pohon, kalich hořkosti si dopije

včera | Petr Miler

Zapomeňte: Mercedes dál není ochoten sebrat neprodejnému C63 od AMG nesmyslný čtyřválcový pohon, kalich hořkosti si dopije Jiskřička naděje se objevila, pokud ale můžeme věřit aspoň poslednímu oficiálnímu stanovisku firmy, pak znovu rychle pohasla. Evidentně je v možnostec...

Šéf VW říká, že nezneužije jmen legend pro úplně jinak pojatá auta jako Ford. Není to ale proto, že už se přesně s tím spálil?

4.3.2025 | Petr Prokopec

Šéf VW říká, že nezneužije jmen legend pro úplně jinak pojatá auta jako Ford. Není to ale proto, že už se přesně s tím spálil? Ford je až směšný, když jména jako Capri lepí místo atraktivních sportovních kupátek na nemastná a neslaná elektrická SUV. Thomas Schäfer prý stejnou ...

Sportovní verze legendární Lady Niva dostane hned dva nové motory, běžní smrtelníci si ale budou moci koupit jediný

4.3.2025 | Petr Prokopec

Sportovní verze legendární Lady Niva dostane hned dva nové motory, běžní smrtelníci si ale budou moci koupit jediný Dlouho avizovaná Niva Sport se blíží do prodeje, a tak se ven dostávají další a další detaily. Nyní víme, že vůz dostane hned dva nové motory, z nichž...

VW představil svou obdobu nejlevnější Škody. A to před pěti léty říkal, že s takovými auty končí

4.3.2025 | Petr Prokopec

VW představil svou obdobu nejlevnější Škody. A to před pěti léty říkal, že s takovými auty končí Volkswagenu v posledních letech plány moc nevychází, a tak je i proklamace jeho šéfů třeba brát s nadhledem. Tvrzení, že na úbytě brzy zajdou SUV všeh...

EU je definitivně k smíchu. Její „úleva” automobilovému průmyslu je ještě trapnější, než kohokoli soudného napadlo

4.3.2025 | Petr Miler

EU je definitivně k smíchu. Její „úleva” automobilovému průmyslu je ještě trapnější, než kohokoli soudného napadlo Nečekali jsme zázraky podle jakékoli fantazie, ale to, co včera vytáhla Ursula von der Leyen, je jen hloupý vtip ukazující, jak moc odtržené od realit...

Ze symbolu znovuzrození symbolem úpadku. Nissan GT-R končí bez nástupce, Japonci s ním nedokázali přijít dlouhých 18 let

3.3.2025 | Petr Prokopec

Ze symbolu znovuzrození symbolem úpadku. Nissan GT-R končí bez nástupce, Japonci s ním nedokázali přijít dlouhých 18 let Tento stroj byl kdysi jako zjevení a stal se majákem pro zbytek automobilového světa, kudy směřovat další vývoj. Dnes je symbolem totálního rozkladu N...

Vrcholné čínské Porsche za cenu Škody je obrovský hit. Letošní výroba se rozprodala jako nic, už dorazilo do Evropy

3.3.2025 | Petr Prokopec

Vrcholné čínské Porsche za cenu Škody je obrovský hit. Letošní výroba se rozprodala jako nic, už dorazilo do Evropy Vidíte ten nápis na boku a jeho stylizaci? I tímto si hraje na Porsche, které navíc poráží výkonem i rychlostní, dokonce na okruhu. A to vše za čtvrti...

Číňané už ovládají 76 procent trhu s auty, na která EU vsadila vše. Ale nepolevíme a dotáhneme to do konce!

3.3.2025 | Petr Prokopec

Číňané už ovládají 76 procent trhu s auty, na která EU vsadila vše. Ale nepolevíme a dotáhneme to do konce! Není výmluvnější statistiky dokládající, jak moc mrtvého koně Evropská unie osedlala. Ale nebojte nic, koupí nový bič, vymění jezdce a zapřáhne pár mr...

Elektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku

3.3.2025 | Petr Miler

Elektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku Jejich odbyt napříč Evropou loni výrazně klesl a letos dál klesat má. Na některých trzích pořád roste, detailní rozklad prodejních čísel v Nizozemsku ...

Mercedes má novou univerzální omluvu pro své propadáky. Také otřesný design modelů EQ označuje za „velmi progresivní”

2.3.2025 | Petr Miler

Mercedes má novou univerzální omluvu pro své propadáky. Také otřesný design modelů EQ označuje za „velmi progresivní” O velkých mistrech čehokoli, kteří ve svých érách neuspěli, se říkává, že předběhli dobu. Tak moc byli dobří, tak moc byli prozíraví, avantgardní, pro...

Nejen nesmyslné vize: Šéf výrobce elektromobilů náhle skončil poté, co firma začala prodělávat už přes 7 milionů na každém autě

2.3.2025 | Petr Miler

Nejen nesmyslné vize: Šéf výrobce elektromobilů náhle skončil poté, co firma začala prodělávat už přes 7 milionů na každém autě Představte si, že jako výrobce prodáte auto. A proděláte tím 7 milionů. Prodáte další a 7 milionů je znovu pryč. A tak znovu a znovu, až vaše roční zt...

Jedna analytická firma za druhou označují Nissan za odpad. Pod šéfem se houpe křeslo, namále má ale celá automobilka

2.3.2025 | Petr Prokopec

Jedna analytická firma za druhou označují Nissan za odpad. Pod šéfem se houpe křeslo, namále má ale celá automobilka Japonská automobilka se dostala do spirály problémů, ze které si dost možná sama vůbec nebude schopna pomoci. A protože s ní nikdo nechce nic mít, můž...

V Evropě zaříznutá Honda Accord se jinde dál úspěšně prodává už v 11. generaci. A čeká ji další modernizace

1.3.2025 | Petr Prokopec

V Evropě zaříznutá Honda Accord se jinde dál úspěšně prodává už v 11. generaci. A čeká ji další modernizace Také u nás to bylo po léta populární auto s velmi loajálními zákazníky, Honda si ale nedokázala udržet pozornost dostatečně širokého publika a nakonec...

Mercedes v problémech dál šetří, kde může, na svém klíčovém odbytišti se zbaví 15 procent zaměstnanců

1.3.2025 | Petr Miler

Mercedes v problémech dál šetří, kde může, na svém klíčovém odbytišti se zbaví 15 procent zaměstnanců Roky trvání na sebezničující strategii si u Mercedesu vybírají svou daň. Po oznámení rozsáhlých úsporných opatření v Evropě, kde se postupně dotknou d...