před 7 hodinami | Petr Prokopec
Němci na tomto poli zkusili štěstí s kdečím, mají téměř klasický hatchback, liftback, kombík, několik SUV, MPV, dodávku... Jsou to ale všechno větší č...
před 11 hodinami | Petr Miler
To podstatné - tedy prakticky nic - nám sama Ursula von der Leyen řekla k záměrům Bruselu už zkraje týdne, detaily včera odhalila spolu s řeckým komis...
včera | Petr Prokopec
Na úvod kontrolní otázka s možnostmi. Značka MAN je součástí: A) koncernu Volkswagen, B) koncernu Volkswagen, C) koncernu Volkswagen. Asi jste trefili...
včera | Petr Prokopec
O čínské automobilové hrozbě se mluví řadu let, ale upřímně - s výjimkou MG a pár dalších jednotlivostí nebyli schopni Číňané v Evropě nabídnout nic, ...
včera | Petr Miler
Podle škodovky je nový Enyaq „nabitý zážitky”, což si lze vysvětlovat lecjak. Rozhodně ale není napráskaný výbavou. Auto je vzhledem ke své ceně vlast...
včera | Petr Prokopec
Snad žádné Audi nikdy nemělo takové problémy s vlastní identitou jako tohle. Je to nová spalovací A6, která se měla jmenovat A7, nakonec je to ale pře...
včera | Petr Miler
Jiskřička naděje se objevila, pokud ale můžeme věřit aspoň poslednímu oficiálnímu stanovisku firmy, pak znovu rychle pohasla. Evidentně je v možnostec...
4.3.2025 | Petr Prokopec
Ford je až směšný, když jména jako Capri lepí místo atraktivních sportovních kupátek na nemastná a neslaná elektrická SUV. Thomas Schäfer prý stejnou ...
4.3.2025 | Petr Prokopec
Dlouho avizovaná Niva Sport se blíží do prodeje, a tak se ven dostávají další a další detaily. Nyní víme, že vůz dostane hned dva nové motory, z nichž...
4.3.2025 | Petr Prokopec
Volkswagenu v posledních letech plány moc nevychází, a tak je i proklamace jeho šéfů třeba brát s nadhledem. Tvrzení, že na úbytě brzy zajdou SUV všeh...
4.3.2025 | Petr Miler
Nečekali jsme zázraky podle jakékoli fantazie, ale to, co včera vytáhla Ursula von der Leyen, je jen hloupý vtip ukazující, jak moc odtržené od realit...
3.3.2025 | Petr Prokopec
Tento stroj byl kdysi jako zjevení a stal se majákem pro zbytek automobilového světa, kudy směřovat další vývoj. Dnes je symbolem totálního rozkladu N...
3.3.2025 | Petr Prokopec
Vidíte ten nápis na boku a jeho stylizaci? I tímto si hraje na Porsche, které navíc poráží výkonem i rychlostní, dokonce na okruhu. A to vše za čtvrti...
3.3.2025 | Petr Prokopec
Není výmluvnější statistiky dokládající, jak moc mrtvého koně Evropská unie osedlala. Ale nebojte nic, koupí nový bič, vymění jezdce a zapřáhne pár mr...
3.3.2025 | Petr Miler
Jejich odbyt napříč Evropou loni výrazně klesl a letos dál klesat má. Na některých trzích pořád roste, detailní rozklad prodejních čísel v Nizozemsku ...
2.3.2025 | Petr Miler
O velkých mistrech čehokoli, kteří ve svých érách neuspěli, se říkává, že předběhli dobu. Tak moc byli dobří, tak moc byli prozíraví, avantgardní, pro...
2.3.2025 | Petr Miler
Představte si, že jako výrobce prodáte auto. A proděláte tím 7 milionů. Prodáte další a 7 milionů je znovu pryč. A tak znovu a znovu, až vaše roční zt...
2.3.2025 | Petr Prokopec
Japonská automobilka se dostala do spirály problémů, ze které si dost možná sama vůbec nebude schopna pomoci. A protože s ní nikdo nechce nic mít, můž...
1.3.2025 | Petr Prokopec
Také u nás to bylo po léta populární auto s velmi loajálními zákazníky, Honda si ale nedokázala udržet pozornost dostatečně širokého publika a nakonec...
1.3.2025 | Petr Miler
Roky trvání na sebezničující strategii si u Mercedesu vybírají svou daň. Po oznámení rozsáhlých úsporných opatření v Evropě, kde se postupně dotknou d...