Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Jetta CC: sériová verze na zatím nejlepších fotkách, jméno zůstává nejasné
28.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stylový sedan dostane přeplňované benzinové čtyřválce, šestistupňový automat a platformu PQ35. Jeho hlavní devizou je však design a výbava.
O novince Volkswagenu, jež se zaměří především na čínský trh, jsme hovořili vcelku nedávno, kdy se na světlo světa dostala první oficiální fotka produkční verze. Její kvalita však nebyla prvotřídní, pročež si mnohý mohl o sedanu udělat špatný obrázek. To by ovšem mohly napravit dnešní snímky, na kterých sériové provedení konceptu New Midsize Coupe pózuje ze všech stran. Jasně patrný je tak dynamicky stylizovaný čelní nárazník, prominentní boční linie a velká litá kola či kaskádovitá záď.
Povšimnout si pak můžeme i dvojité koncovky výfuku, která nepochybně prozrazuje přítomnost přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce pod kapotou. Základní pohonnou jednotkou ovšem bude motor 1,4 TSI, se kterým by vůz měl stát nějakých 611 tisíc korun. V obou případech přitom můžeme počítat s přítomnosti šestistupňového automatu a platformou PQ35, na níž stojí Volkswagen Jetta. Právě základy tohoto modelu totiž novinka použije.
Technická příbuznost obou sedanů přitom naznačuje, že produkční verze konceptu NMC by mohla dostat název Jetta CC. Oficiálně však nepadlo jediné slovo, o věrohodnosti této informace tak můžeme nadále pochybovat, zejména s odkazem na fakt, že v Číně se Jetta jmenuje Sagitar. Jelikož ovšem premiéra vozu je naplánována na prosincový autosalon v Guangzhou, dlouho v tomto směru tápat nebudeme.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že s exportem novinky do Evropy automobilka nepočítá. V úvahu ovšem připadá expanze na trhy rozvojových zemí, mezi něž patří třeba Brazílie. V této zemi ovšem Volkswagen aktuálně čelí poměrně zásadnímu skandálu spojeném s likvidací politicky jinak smýšlejících dělníků, a je tak otázkou, jaká vlastně bude budoucnost značky v Jižní Americe.





Produkční verze Volkswagenu NMC se od konceptu nijak zásadně neliší
Zdroj: Autohome China
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nejnovější články
S Alfou Romeo a Maserati je to nahnuté, Stellantis už si najal agenturu, která má určit jejich osud
před 2 hodinamiMajiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
před 4 hodinamiNevzhledné elektrické Audi A6 je propadák, hůř se prodává jen hrstka okrajových modelů. Přichází tak stotisícové slevy
před 5 hodinamiTak to začíná. Anebo končí? Výroba aut v Itálii se propadla na nejnižší úroveň od roku 1956, může být ještě hůř
před 7 hodinamiVW chce zastavit kolaps v Číně s pomocí trojice novinek, nejspíš to znovu bere za špatný konec
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva