Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Eos facelift: pro rok 2011 v novém
7.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Volkswagen po čtyřech letech od představení svého prvníiho kupé-kabrioletu odhalil jeho faceliftovanou verzi. Co nabídne pro zbývající roky svého života na trhu?
Autosalon v Paříži je ještě v plném proudu a už se můžeme připravovat na další. V listopadu totiž přivítá svou klasickou Auto Show americké Los Angeles a i ta jistě přinese několik světových automobilových premiér. Jednou z nich zcela nesporně bude odhalení faceliftovaného provedení Volkswagenu Eos. A ač do L.A. Auto Show zbývá ještě dost času, již nyní známe všechny klíčové informace a máme k dispozici celou plejádu oficiálních snímků. Tak si to všechno pojďme projít.
Naivní by byl ten, kdo by od faceliftu Volkswagenu čekal jakoukoli revoluci. A ani u Eosu nenastala, jakkoli jde na poměry německé automobilky o inovaci spíše výraznější. Nejviditelněji se dotkla přední části, která byla upravena po vzoru nové Jetty nebo Passatu B7. Povšimnout si tak můžete kompletně přepracovaného předního nárazníku, nižší a oddělené masky chladiče a především zcela nových světlometů. Na nich najdeme prvek z nejočekávanějších - LED světla pro denní svícení ve tvaru koňské podkovy.
Při pohledu na boční partie vozu najdeme snad jen nová vnější zpětná zrcátka, záď se pak může pochlubit opět novým nárazníkem s výraznějším „difusorem” a zcela novými, poněkud hranatěji působícími koncovými světlomety.
Změny v interiéru již tak patrné nejsou. Pomineme-li obvyklá vylepšení jako doplnění nových materiálů či barev obložení palubní desky a čalounění sedadel nebo výplní dveří, pak tu máme jen inovované ovladače klimatizace a nové prvky výbavy jako bezklíčové odemykání a zamykání nebo lepší výstup palubního systému.
Pd kapotou nedošlo k žádným změnám, nabídka motorů bude nadále totožná. Novinkou je jen technologie BlueMotion se systémem start&stop a velmi částečnou rekuperací brzdné energie skrze výkonnější alternátor pro motor 2,0 TDI se 140 koňmi. Ten bude jediným dieselem, benziny zastoupí přeplňované agregáty 1,4 TSI až 2,0 TSI s výkonem od 120 do 210 koní, zda bude v nabídce nadále i dnes nepopulární atmosférický šestiválec 3,2 FSI zatím není jisté.
Jak jsme již zmínili, vůz se představí koncem listopadu v L.A., do prodejů by se měl dostat v lednu roku 2011.













Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Dodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
před 2 hodinamiZájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 4 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 04.02. 09:03 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB