Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Eos facelift: pro rok 2011 v novém
7.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Volkswagen po čtyřech letech od představení svého prvníiho kupé-kabrioletu odhalil jeho faceliftovanou verzi. Co nabídne pro zbývající roky svého života na trhu?
Autosalon v Paříži je ještě v plném proudu a už se můžeme připravovat na další. V listopadu totiž přivítá svou klasickou Auto Show americké Los Angeles a i ta jistě přinese několik světových automobilových premiér. Jednou z nich zcela nesporně bude odhalení faceliftovaného provedení Volkswagenu Eos. A ač do L.A. Auto Show zbývá ještě dost času, již nyní známe všechny klíčové informace a máme k dispozici celou plejádu oficiálních snímků. Tak si to všechno pojďme projít.
Naivní by byl ten, kdo by od faceliftu Volkswagenu čekal jakoukoli revoluci. A ani u Eosu nenastala, jakkoli jde na poměry německé automobilky o inovaci spíše výraznější. Nejviditelněji se dotkla přední části, která byla upravena po vzoru nové Jetty nebo Passatu B7. Povšimnout si tak můžete kompletně přepracovaného předního nárazníku, nižší a oddělené masky chladiče a především zcela nových světlometů. Na nich najdeme prvek z nejočekávanějších - LED světla pro denní svícení ve tvaru koňské podkovy.
Při pohledu na boční partie vozu najdeme snad jen nová vnější zpětná zrcátka, záď se pak může pochlubit opět novým nárazníkem s výraznějším „difusorem” a zcela novými, poněkud hranatěji působícími koncovými světlomety.
Změny v interiéru již tak patrné nejsou. Pomineme-li obvyklá vylepšení jako doplnění nových materiálů či barev obložení palubní desky a čalounění sedadel nebo výplní dveří, pak tu máme jen inovované ovladače klimatizace a nové prvky výbavy jako bezklíčové odemykání a zamykání nebo lepší výstup palubního systému.
Pd kapotou nedošlo k žádným změnám, nabídka motorů bude nadále totožná. Novinkou je jen technologie BlueMotion se systémem start&stop a velmi částečnou rekuperací brzdné energie skrze výkonnější alternátor pro motor 2,0 TDI se 140 koňmi. Ten bude jediným dieselem, benziny zastoupí přeplňované agregáty 1,4 TSI až 2,0 TSI s výkonem od 120 do 210 koní, zda bude v nabídce nadále i dnes nepopulární atmosférický šestiválec 3,2 FSI zatím není jisté.
Jak jsme již zmínili, vůz se představí koncem listopadu v L.A., do prodejů by se měl dostat v lednu roku 2011.













Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
včeraStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejčtenější články
Prodeje Fiatu se propadají stále víc, přesto je u Stellantisu jedničkou. Bank rozbíjí jen s levným spalovacím autem
23.1.2025Evropští dodavatelé automobilek propustí dalších 54 tisíc lidí. Čistý minus za pár let se blíží 100 tisícům, varuje asociace
23.1.2025Nová levná Lada dostala ostrou verzi, se svými 173 koňmi bude cupovat okruhy typické pro Rusko
23.1.2025VW už nedokáže oslovovat ani loajální správce firemních flotil. Loni doma masivně ztrácel, konkurence rostla
23.1.2025Nové řešení turba může pomoci spalovacím motorům k záchraně, řeší hlavní problémy spojené s bezemisním palivem
23.1.2025
Živá témata na fóru
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 02.21. 14:15 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan
- Další zajímavá autovidea 02.20. 00:02 - Jaggie