VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál

Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál

17.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.

Na facelift Volkswagenu Golf jsme čekali opravdu dlouho. Nakonec se německá automobilka pochlapila teprve před pár dny. Během virtuálního debutu nám ukázala standardní hatchback a kombík, stejně jako výše postavené varianty GTI a GTE. Zároveň přitom bylo oznámeno, že v Los Angeles můžeme čekat i modernizovaný e-Golf.

Stejně jako v případě základního modelu se i VW e-Golf zvenčí proměnil jen nepatrně. K většímu množství změn došlo pod kapotou, kam se místo dosavadních akumulátorů s 24,2 kilowatthodinami nastěhoval nový paket lithium-iontových baterií o kapacitě 35,8 kWh. Dle Volkswagenu se tak dojezd zvětšil takřka o 50 procent na udávaných 300 km dle cyklu NEDC, podle standardů americké EPA je to reálnějších 200 km.

Kromě dojezdu došlo také k navýšení výkonu a točivého momentu. Namísto 115 koní a 270 Nm nyní e-Golf produkuje 135 koní a 290 Nm, což vylepšilo akceleraci z klidu na stovku - ta nyní proběhne za 9,6 sekundy. Vylepšeno bylo také dobíjení, jenž skrze domácí zásuvky proběhne za méně než šest hodin. Při využití rychlodobíjecích stanic, jež jsou k mání za příplatek, postačí k 80procentní kapacitě pouhá hodina.

Zmínit můžeme také rozšířenou selekci bezpečnostních asistentů, mezi nimiž nechybí přednárazový systém s autonomními brzdami. Za příplatek je pak možné pořídit paket Drive Assistance Package, jehož součástí je adaptivní tempomat, detekce chodců či vozů ve slepém úhlu, monitoring jízdních pruhů či automatické přepínání světel. Dále pak paket zahrnuje i 12,3palcový virtuální kokpit.

V případě interiéru lze rovněž zmínit 9,2palcovou centrální obrazovku, se kterou jsou spojeny systémy Apple CarPlay, Android Auto či MirrorLink, stejně jako ovládání pomocí gest. Zákazníci pak mohou již v základu počítat se službami e-remote, které umožňují dálkové zapnutí klimatizace či zahájení dobíjení. Cenu Volkswagen upřesní později.


VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 1 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 01VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 2 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 02VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 3 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 03VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 4 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 04VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 5 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 05VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 6 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 06VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 7 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 07VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál - 8 - VW e-Golf 2017 facelift prvni foto 08
Faceliftovaný Volkswagen e-Golf dostal do vínku vyšší výkon i delší dojezd

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.