Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Amarok Canyon: stylovka míří do výroby, jen s turbodiesely pod kapotou
19.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Známou mechaniku doplnil VW stylovým paketem, s nímž můžete i na operu. Díky uzávěře diferenciálu a pohonu 4x4 se ale Canyon neztratí ani v kaňonu.
Tak tohle není Jim Beam. A už vůbec to není konkurence pro Dacii Logan pick-up. Nový Volkswagen Amarok Canyon se místo toho zaměřuje na vyznavače „outdoorových” sportů a aktivit, kteří mají na bankovním účtu o trochu více peněz než jen od výplaty k výplatě. Jeho výroba byla navíc tento týden oficiálně potvrzena na autosalonu užitkových vozidel v německém Hanoveru, ačkoliv výstavní premiéru měl vůz v koncepční formě už před půl rokem v Ženevě.
Pochválit přitom můžeme designéry VW Group, že do sériové verze přenesli veškeré klíčové detaily. Tedy zářivou oranžovou barvu Copper Orange doplněnou černými detaily, 17palcovými litými koly Roca s terénními pneumatikami 245/70 R17 a stylovou sadou ochranných trubek lemujících zavazadlový prostor. Zatmaveny byly zadní světlomety a černé jsou rovněž boční nášlapné prahy, ve stejném odstínu se pak nese nápis Canyon na bocích a na zádi.
Za příplatek si pak můžete dopřát stejné 18palcové ráfky, jakými se pyšnil koncept, jen obuté do běžných silničních pneumatik. Pokud tak budete chtít doopravdy využít doplňkovou střešní sadu reflektorů, budete muset ještě na nákup do specializovaného off-road shopu. U prodejců VW si ale případně můžete vybrat stylový hard top nebo jednu ze třech dalších volitelných barev: stříbrnou, šedou nebo béžovou.
Uvnitř pak Amarok Canyon vychází z výbavy Trendline, což znamená třeba dvoubarevné kožené čalounění, kůží obšitý volant a hlavice řadicí páky nebo dekorativní švy, jejichž barva kopíruje odstín exteriéru. Pod kapotou budou k dispozici dva turbodieselové motory spřažené se stálým nebo měnitelným (4Motion) pohonem všech kol, připlatit si můžete ještě za uzávěru zadního diferenciálu.
Do prodeje půjde novinka na počátku příštího roku, přičemž ceny lze pouze odvozovat. Standardně totiž Amarok ve výbavě Trendline s pětimístnou kabinou vychází na 758 664 Kč, při zaškrtnutí osmistupňového automatu a dvoulitrového turbodieselu o výkonu 179 koní však již platíte 924 836 Kč. Canyon tak zřejmě přeleze hranici milionu korun. Co myslíte, bude se prodávat?




Živé foto z autosalonu v Hanoveru dokazuje, že Amarok Canyon vypadá ve své produkční podobě v reálu naprosto stejně jako na dále přiložených stylizovaných fotografiích
Volkswagen Amarok Canyon vypadá velmi stylově, dokupováním příplatkové výbavy však můžete paradoxně narušit jeho terénní schopnosti. Ve standardu má totiž 17palcové ráfky obuté do pneumatik zvládajících jakýkoliv povrch, zatímco osmnáctky již přicházejí se silničními pneu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 2 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejčtenější články
Stále víc řidičů elektrických aut přichází na to, že obsloužit s nimi dovolenou je velká osina v zadnici
24.1.2025Téměř nejeté moderní BMW za 250 tisíc Kč není vtip ani omyl. „Jen” je ošklivé, nechtěné, má automat a nejhorší barvu
24.1.2025Prodeje elektromobilů Kie a Hyundai v Evropě se masivně propadají, i když Korejci rádi vytváří dojem opaku
25.1.2025Tohle auto jste si mohli v jeden moment koupit s 5-, 6-, 8-, 10- i 12válcovými motory. Je to historický rekord, který stěží bude překonán
25.1.2025Realitní magnát popsal, jak složité je uvést do provozu jeho nové Bugatti schopné zrychlit na 500 km/h za 20 s, je to jiný svět
25.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva