Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Volkswagen Golf VII R-Line 2013: skutečné R je v nedohlednu, R-Line na světě
5.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Kdo netouží po výkonech GTI nebo modelu R, ale zcela sériový Golf také nemusí, bude moci opět zvolit paket R-Line.
Německý koncern Volkswagen to v Ženevě takříkajíc rve pod tlakem. Má zde Lamborghini Veneno, Italdesign Parcour, Porsche 991 GT3, Bentley Continental Flying Spur, Audi RS6, Golf VII Variant, Octavii Combi III a několik dalších aut, o kterých si ještě něco řekneme, teď je však správný čas na představení sportovního paketu R-Line pro nový Golf sedmé generace.
Jak je ve VW obvyklé, ona „linie R“ není skutečným měřítkem sportovních ambicí inkriminovaného modelu, ale pouze optickým pojítkem s nejvýkonnějšími vozy konkrétní typové řady. A protože skutečný Golf R VII prozatím ještě neexistuje, vytváří Wolfsburg ve své oficiální tiskové zprávě imaginární pojítko s novým GTI.
Rozpoznat Golf s paketem R-Line, či už jako tří nebo pětidveřový hatchback anebo třeba Variant, snad nebude nijak těžké. Ve srovnání s GTI postrádá rudou linii v přední masce, přecházející plynule do světel a jinak vypadá také nárazník či jiné detaily. „Optické“ erko dostalo charakteristická osmnáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 225/40 R18 a bodykit obsahující hlubší spoiler pod předním nárazníkem, nástavce prahů, přepracovaný difuzor, matně zbarvenou, zdvojenou koncovku výfuku a nenápadně prodlouženou střechu s dodatečnou odtrhovou hranou.
Volkswagen se v Ženevě pochlubil vozem vybaveným dvoulitrovým dieselem TDI, spojený s pohonem všech kol 4Motion, výkon 150 koní a točivý moment 320 newtonmetrů však zůstaly na svých hodnotách. Zapoměnl však říci, kdy přesně bude R-Line k mání a kolik za něj bude účtovat. Pokud uvedené upřesní, ozveme se opět.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.
Golf VII s paketem R-Line živě v Ženevě, zde jako kombík
Vizuálně bude možné paket R-Line od modelu GTI docela snadno odlišit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejčtenější články
- První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva