Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě
13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Čekání na transformaci konceptu ostrého Beetlu R na sériový vůz Volkswagen vyplnil nabídkou optické náhražky v podobě paketu R-Line.
Rychlost a obratnost nové generace Brouka bychom v entomologické hantýrce jen stěží přirovnali ke švábovi. Pomalý, zejména pak s dvoulitrovým TSI o výkonu 200 koní rozhodně není a třeba stovku zdolá za 7,5 sekundy, ale sportovním také ne. Na více hbitosti bude nutné počkat na produkční verzi Beetle R. Stejně jako v přírodě i koncern VW ale umí mimikry, které z něj od pohledu udělá tak trochu něco jiného. Ve Wolfsburgu tomu už tradičně říkají R-Line a podobě čehosi jako koncept nám toto řešení v hávu nového Beetlu ukázali už v březnu. O půl roku později vám můžeme ukázat také produkční verzi.
Abyste mohli u svého Volkswagenu Beetle pomýšlet na jakousi pseudosportovní vizáž, potřebujete k tomu především nejvyšší stupeň výbavy Sport. A to znamená jisté omezení motorizací při nákupu. VW patrně nemá zájem, aby se auto promenádovalo po silnicí s načepýřeným paketem a ve skutečnosti měl pod kapotou pouhých 105 koní benzínového 1,2 TSI nebo naftového 1,6 TDI. Zkrátka s těmito čtyřválci verzi Sport a tudíž ani paket R-Line nepořídíte.
Zůstávají vám tedy buď 1,4 TSI se 160 koňmi anebo uvedené 2,0 TSI. Poslední rozcestník má před sebou zákazník podle toho, jestli mu stačí pouze exteriérový paket, anebo po něm touží pouze ve spojení s tím interiérovým.
V prvním případě zaplatí 32 100 Kč a dostane za to osmnáctipalcová hliníková kola s označením Twister a pneumatiky o rozměru 235/45 R18, nové nárazníky, jiné prahy doplněné chromovanými lištami, vnější zpětná zrcátka v barvě vozu, hliníkové nástupní lišty s příslušným logem R-Line a navíc systém kontroly tlaku v pneumatikách.
Kombinovaný balíček kromě toho obsahuje kožený volant s hliníkovou dekorací, loga R-Line na hlavových opěrkách a specifické čalounění. Za těchto pár věcí vám Volkswagen dohromady naúčtuje 40 700 Kč.
Cena paketu R-Line se pohybuje od od 30 do 40 tisíc a k mání je pouze s nejvyšší výbavou Sport
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před hodinou - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 2 hodinami - Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před 4 hodinami - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 5 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva