Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě
13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Čekání na transformaci konceptu ostrého Beetlu R na sériový vůz Volkswagen vyplnil nabídkou optické náhražky v podobě paketu R-Line.
Rychlost a obratnost nové generace Brouka bychom v entomologické hantýrce jen stěží přirovnali ke švábovi. Pomalý, zejména pak s dvoulitrovým TSI o výkonu 200 koní rozhodně není a třeba stovku zdolá za 7,5 sekundy, ale sportovním také ne. Na více hbitosti bude nutné počkat na produkční verzi Beetle R. Stejně jako v přírodě i koncern VW ale umí mimikry, které z něj od pohledu udělá tak trochu něco jiného. Ve Wolfsburgu tomu už tradičně říkají R-Line a podobě čehosi jako koncept nám toto řešení v hávu nového Beetlu ukázali už v březnu. O půl roku později vám můžeme ukázat také produkční verzi.
Abyste mohli u svého Volkswagenu Beetle pomýšlet na jakousi pseudosportovní vizáž, potřebujete k tomu především nejvyšší stupeň výbavy Sport. A to znamená jisté omezení motorizací při nákupu. VW patrně nemá zájem, aby se auto promenádovalo po silnicí s načepýřeným paketem a ve skutečnosti měl pod kapotou pouhých 105 koní benzínového 1,2 TSI nebo naftového 1,6 TDI. Zkrátka s těmito čtyřválci verzi Sport a tudíž ani paket R-Line nepořídíte.
Zůstávají vám tedy buď 1,4 TSI se 160 koňmi anebo uvedené 2,0 TSI. Poslední rozcestník má před sebou zákazník podle toho, jestli mu stačí pouze exteriérový paket, anebo po něm touží pouze ve spojení s tím interiérovým.
V prvním případě zaplatí 32 100 Kč a dostane za to osmnáctipalcová hliníková kola s označením Twister a pneumatiky o rozměru 235/45 R18, nové nárazníky, jiné prahy doplněné chromovanými lištami, vnější zpětná zrcátka v barvě vozu, hliníkové nástupní lišty s příslušným logem R-Line a navíc systém kontroly tlaku v pneumatikách.
Kombinovaný balíček kromě toho obsahuje kožený volant s hliníkovou dekorací, loga R-Line na hlavových opěrkách a specifické čalounění. Za těchto pár věcí vám Volkswagen dohromady naúčtuje 40 700 Kč.
Cena paketu R-Line se pohybuje od od 30 do 40 tisíc a k mání je pouze s nejvyšší výbavou Sport
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva