před 3 hodinami | Petr Prokopec
Smiřte se s tím, že Škodám coby velmi široce akceptovatelným autům prostě odzvonilo. Tento zatím nepojmenovaný model bude dalším z těch, které vsadí n...
před 6 hodinami | Petr Prokopec
Koncept předznamenávající tohle auto s velkým nadšením přijat nebyl, sériová verze by se ale mohla některým kontroverzím vyhnout. Jedna ale, zdá se, n...
před 8 hodinami | Petr Miler
Umístit relevantní tlačítka do výplní dveří je dobrý nápad, ale aby jich tam bylo víc jak dvacet? Prakticky hned vedle sebe? Tady zas jednou dostala e...
včera | Petr Miler
Dalo se čekat, že dorazí, už letošní první odhalení ale některé jistě překvapí. Šéf automobilky si jde za svým a zprava i zleva ignoruje signály, že j...
včera | Petr Prokopec
Tohle auto mate smysly a zdánlivě míří do terče, který neexistuje. Jenže je to přesně naopak. Míří přímo doprostřed terče, který na své zádi vozí nejp...
včera | Petr Prokopec
Nedá se říci, že by „oficiální” propouštění u VW bylo malé, pořád ale neukazuje celý obrázek. Část lidí tak jako tak pracujících na vývoji aut Volkswa...
včera | Petr Prokopec
Nečekali jsme zázraky, čeho jsme se ale nakonec od Mercedesu dočkali, je neskutečné zklamání. Jak mohou Němci spojit svou budoucnost s něčím tak desig...
13.3.2025 | Petr Prokopec
Takže to bude „echt” německé auto přesně tak, jak šéf značky sliboval, že? A postará se o vynikající finanční výsledky firmy. Nebýt to k pláči, člověk...
13.3.2025 | Petr Prokopec
A není to náš nápad, tohle navrhuje armádní gigant Rheinmetall. A VW to neodmítá. Bruselu se tak s trochou nadsázky otevírá cesta, jak si zachovat tvá...
13.3.2025 | Petr Miler
Jak málo stačilo k tomu, aby se z jedné z nejvíc prosperujících automobilek světa stala firma, která neví, k jakému požáru dřív skočit, aby zabránila ...
13.3.2025 | Petr Miler
Problémy společnosti nejsou nové, po zastavení výroby a propouštění už loni požádala o ochranu před věřiteli a usilovala o restrukturaci skrze svou am...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Je skutečně fascinující, s jakou lehkostí - a s jakými slovy - Ford posílá do propadliště dějin jednu svou ikonu za druhou. A místo nich nám jako budo...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Roky chaotického řízení přivedly japonskou automobilku až na hranici krachu a sama musela přiznat, že bez pomoci zvenčí nejspíš nepřežije. Dosavadní š...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Ano, pořád je to možné, otázkou nyní zůstává jen: Jak dlouho ještě? V tuto chvíli ale můžeme být pozitivní, Morgan přivádí na scénu svou novou vlajkov...
12.3.2025 | Petr Miler
A také má desetiletý plán, jak vše zvrátit a dostat VW zpět na výsluní. Počkáme si na něj, v případě úspor ale nechápeme, že marketingově líbivý krok ...
11.3.2025 | Petr Prokopec
To je plán, že? Jaguar už během uplynulých 6 let přišel o 82 procent klientely, nyní má z onoho zbytku zmizet dalších 85 procent. Není načase si přizn...
11.3.2025 | Petr Miler
Před Fordem pst, ale co takhle začít znovu dělat zajímavá auta za rozumné ceny? Ale ne, to je moc nudné, proboha. Automobilka tedy raději nalije do sv...
10.3.2025 | Petr Miler
Tohle auto bylo od začátku předurčeno k tomu stát se velkým prodejní hitem, nakonec jsou ale jeho šance na úspěch ještě větší. Prodávat se začalo tak ...
10.3.2025 | Petr Prokopec
Roky se mluvilo o tom, že trh s auty rozčísne americký Apple, nakonec je to ale jeho čínský konkurent, který zvládá přesně toto. A v expanzi dál už ho...
9.3.2025 | Petr Prokopec
A neskončili proto, že by s nimi automobilka dál nechtěla nic mít, to oni nechtěli snášet chování firmy, která je tlačí do prodeje nežádaných věcí nee...