Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu
9.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný sedmimístný hybrid na evropských trzích dostal nové nárazníky a světla, uvnitř pak nabízí již ve standardu multimediální systém Toyota Touch 2.
Toyota Prius+ sice není zrovna enormně prodávaným vozem, na druhou stranu však jde o jediný sedmimístný hybrid, který je v současné době na Starém kontinentu k mání. Své opodstatnění v nabídce japonské automobilky tedy bezesporu má, pročež se nemůžeme divit ani faceliftu, který by měl vůz udržet svěží a v kondici po další přibližně tři roky. Tou dobou sice již bude na trhu zcela nový Prius, ovšem pouze ve standardní pětimístné formě.
Vraťme se ale zpátky k verzi, která svůj kokpit se sedmi sedadly poprvé ukázala veřejnosti v roce 2011 na autosalonu v Ženevě. Pro letošek se zvenčí dočkáme hlavně nové čelní masky, se kterou přichází také větší emblém značky. Změnám pak byly podrobeny i LEDky určené k dennímu svícení, stejně jako můžeme referovat o nových světlech vpředu i vzadu. Mimo to byly vyměněny i nárazníky, kdy ten zadní hostí difuzor.
Další modifikace pro evropský trh počítají s představením nových barevných odstínů (Dark Cherry, Attitude Black), tím jsme ale s exteriérem hotovi. Zamířit tak můžeme do kabiny, kde nově najdeme více chromových doplňků. Standardem se pak u všech úrovní výbavy stává multimediální systém Toyota Touch 2, jehož součástí je zpětná kamera nebo rozhraní Bluetooth. Za příplatek pak dostáváte i navigaci.
Další změny se dotýkají malého středového přístrojového štítu, kde nově přibyl 4,2palcový TFT displej. Ten zobrazuje data o spotřebě paliva, ale také o samotném hybridním režimu. Nově přitom disponuje funkcí Eco Judge, která má šoférům radit s ekonomickou jízdou, kterou následně i hodnotí. To je ale víceméně vše také v případě kabiny, čímž se přesouváme k mechanickým změnám.
Toyota totiž nově upravila podvozek (zejména tlumiče), aby napomáhal lepší ovladatelnosti. Lepší je pak i odhlučnění vzadu na bocích, což prospělo komfortu v kabině, zatímco hybridní ústrojí nově plní emisní normy Euro 6. I nadále však produkuje kombinovaných 136 koní, které stojí za sprintem z klidu na stovku za 11,3 sekundy a nejvyšší rychlostí 165 km/h.
Ceny modernizované Toyoty Prius+ mají být oznámeny blíže k zahájení prodeje, nic konkrétního však japonská automobilka v tomto směru nezmiňuje. Dá se ale předpokládat, že déle než do konce letošního roku čekat nebudeme.





Toyota Prius+ se změnila zvenčí i uvnitř, mimo to však nabízí také lepší odhlučnění a podvozek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 7 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 27 minutamiPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 3 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 4 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 6 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva