Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Camry 2015: facelift pro Evropu odhalen, přiváží nový dvoulitr
27.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský sedan dostal novou příď či litá kola. Uvnitř hodlá ohromit novým přístrojovým štítem a lepší výbavou, pod kapotou nabídne až 249 koní.
Ačkoliv moskevský autosalon začíná oficiálně až dnešním dnem, již včera jsme vám mohli představit novinky Lady. Nyní přišla řada na Toyotu, která do ruské metropole přivezla faceliftovaný sedan Camry. Ten jsme si v americké verzi mohli prohlédnout již v dubnu v New Yorku, kde odvážně stylizovaná karoserie sklidila bouřlivý potlesk. Při pohledu na evropskou verzi je ale zjevné, že plácání rukou bude protentokrát umírněnější.
Zatímco za oceánem si Camry jde svou vlastní cestou, na Starém kontinentu v mnohém připomíná faceliftovanou Toyotu Corolla, a to hlavně svou úzkou a protáhlou čelní maskou. Mimo ni jsou pak nové světlomety a čest máme i s větším množstvím chromu. Pozměněn byl ovšem také tvar nárazníků vpředu i vzadu, stejně jako lze zmínit odlišný design litých kol. To je ale v rámci exteriéru vše.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde pozornost poutá nový tříramenný volant či nový modře podsvícený přístrojový štít. Ten i nadále počítá s analogovými budíky po stranách, uprostřed však již trůní 4,2palcový TFT displej. Vrchol středové konzole pak pro změnu v závislosti na výbavě okupuje 6,1palcový nebo sedmipalcový displej multimediálního systému, tím ale změny končí také uvnitř.
Dodat již můžeme pouze tolik, že Toyota rozšířila počet volitelných prvků o bezdrátovou nabíječku mobilních telefonů či vyhřívání zadních sedadel. Opravdu zásadní novinkou je ovšem příchod vylepšeného dvoulitru, který je nadále základní pohonnou jednotkou. Nově ale nabídne 150 koní, přičemž ve spojení s šestistupňovým automatem dá stovku za 10,4 sekundy a průměrně jezdí za 7,2 l/100 km.
Vyjma této pohonné jednotky pak nabídka opětovně počítá s 2,5litrovým čtyřválcem produkujícím 181 koní nebo 3,5litrovým šestiválcem, jehož výkon činí 249 koní. Ty však již nedoznaly jediné změny.
Toyota Camry se vizuálně proměnila hlavně v přední části. Zásadní mechanickou novinkou je pak dvoulitrový benzinový čtyřválec o výkonu 150 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
včera - Mechanik ukázal, co se stane legendárnímu motoru 2,0 TDI od VW, pokud jednou špatně přeřadíte
28.1.2025 - Sprint Tesly Cybertruck proti nadupaným SUV Rolls-Roycu a Mercedesu je mnohem vyrovnanější, než by vás napadlo
27.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Předčasný konec testů v Portimau včera 17:44
- Masarykův okruh v roce 2025 včera 17:16
- KTM 125 SMC R a 390 SMC R 2025: malé supermota včera 08:00
- Test Superbike v Algarve: Kdo jiný než Toprak? 28.1.2025
- 28. a 29. ledna testy WSBK a WSSP v Portimao 28.1.2025
Nejnovější články
- Nový Trumpův ministr zrušil americkou obdobu limitů emisí a spotřeby aut v EU, naplno odhalil pokrytectví za ní
před hodinou - Černé vlajky u Ferrari? Němci vyzkoušeli čínský supersport, který nabízí přes 1 200 koní za cenu 541koňového Porsche
včera - Elektromobily podle studie svou životností překonávají spalovací vozy, vydrží prý skoro 20 let v průměru. Je to výsměch, šlendrián a tmářství
včera - Bugatti, které po 4 měsících zruinovalo autopůjčovnu, nikdo nechce koupit. Ani 25 milionů za něj majiteli nebylo dost
včera - To byste nevymysleli. BMW se spojilo s Teslou a Číňany, společně žalují EU kvůli jejím krokům proti čínským autům
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.29. 22:03 - vasco
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.29. 21:00 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 01.29. 18:03 - M.Z.
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 01.28. 15:13 - pavproch
- Chlubítko univerzální 01.28. 14:14 - Stepan