Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Avensis 2015: máme české ceny i nové fotky rozlučkového faceliftu
17.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný japonský sedan je k mání ve třech výbavách, s pěti motory a dvěma převodovkami. Za kombi pak dáte o dvacet až 35 000 Kč více.
Na letošním ženevském autosalonu představila Toyota nejen inovovaný Auris, ale také facelift vrcholného modelu Avensis. Ten má před sebou poslední tři roky do ukončení výroby, pročež si Japonci dali s modernizací jaksepatří záležet. Máme tu tedy novou masku, světlomety i nárazníky, které protáhly celkovou délku o 40 mm. Kromě toho dorazila jinak stylizovaná 17palcová či 18palcová litá kola, uvnitř se pak proměnil přístrojový štít a vylepšeno bylo také odhlučnění. Kromě toho tu máme i nový volant či multimediální systém Toyota Touch 2, změn tedy skutečně není málo.
S ohledem na výše zmíněné tak asi nepřekvapí, že ceny šly poměrně vzhůru. Zatímco totiž dosud jste za jedinou nabízenou verzi (kombi s dvoulitrovým dieselem o výkonu 124 koní) dali 639 900 Kč, nyní vám daná částka sotva postačí na benzinovou jedna-šestku. Abychom ovšem nepředbíhali, začneme pěkně od začátku u sedanu, který je v kombinaci s motorem 1,6 Valvematic o výkonu 132 koní k dispozici od 614 900 Kč.
Za tuto sumu dostáváte výbavu Live, která zahrnuje třeba 16palcová ocelová kola, látkové čalounění, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, manuální klimatizaci, přední okna v elektrice, audio systém s rádiem a přehrávačem CD a MP3 či plejádu bezpečnostních systémů. Kromě benzinového motoru pak můžete na této úrovni sáhnout také po dieselu 1,6 D-4D naladěném na 112 koní, za který dáte 629 900 Kč.
Přesunout se můžeme na úroveň Active, kde lze již počítat s mnohem širší paletou motorů. Začíná se s 1,8litrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 147 koní, za který v kombinaci s manuálem dáte 684 900 Kč, automat Multidrive S je o čtyřicet tisíc korun dražší. Sáhnout pak můžete i po dieselu 2,0 D-4D, který dostal do vínku 143 koní a který je k dispozici od 719 900 Kč.
Standardně přitom u této výbavy můžete počítat s litými šestnáctkami, elektricky sklopnými zrcátky, automatickými dálkovými světly, čalouněním kombinujícím látku s Alcantarou nebo automatickou klimatizací. Mimo to nechybí ani zmiňovaný systém Toyota Touch 2, zadní parkovací kamera s 4,2palcovým barevným displejem nebo dešťový a světelný senzor.
Přesunout se můžeme na vrcholnou úroveň Executive, kde již můžete sáhnout pouze po dvoulitrovém benzinovém či dieselovém motoru. Za vonnějších 152 koní dáte 874 900 Kč, počítat ovšem musíte pouze s automatem. Z toho důvodu je producent sazí o třicet tisíc korun levnější, k dispozici je totiž se šestistupňovou manuální převodovkou.
Výbava pak zahrnuje kupříkladu lité osmnáctky, kožené čalounění nebo navigaci, k dispozici je ovšem rovněž příplatková výbava. Ta ovšem již není rozsáhlá, zvláště na vrcholné úrovni. Přesvědčit se o tom můžete v v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 1,5 MB). My pak jen dodáme, že řeč byla pouze o sedanu, kombi je v závislosti na výbavě dražší o 20 až 35 tisíc korun.
Nová oficiální fotogalerie faceliftované Toyoty Avensis
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 3 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 5 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před 6 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 7 hodinami - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva