Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích

(+ foto, video) Giulia vyrazila na Nordschleife a její kamufláž nechtěně ukazuje, že mohla vypadat lépe.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích

9.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ foto, video) Giulia vyrazila na Nordschleife a její kamufláž nechtěně ukazuje, že mohla vypadat lépe.

Nový sedan Alfy Romeo již pár dnů dobře známe. Dokonce jsme jej stihli alespoň papírově srovnat s konkurencí, přičemž první souboj zvládla verze Quadrifoglio Verde na jedničku. Po trůnu ovšem Italové nepasou pouze ve virtuální rovině, ale rádi by na něj usedli také ve skutečnosti. Proto na Severní smyčku Nürburgringu zamířila výprava inženýrů, kteří by během 14 zde strávených dnů chtěli nejen odchytat poslední mouchy, ale zároveň dosáhnout i rekordu mezi sportovními sedany s poháněnou zadní nápravou.

Jestli se to stane, nezáleží jen na Alfě, společnost Capricorn, které Ring patří, by také musela alespoň částečně zrušit veškeré zákazy, jež se týkají rychlosti. Této kauze se ovšem dnes věnovat nebudeme, místo toho si posvítíme na onen italský sedan. Giulia se do Zeleného pekla vydala v maskování, což může být na jednu stranu překvapivé. Přeci jen, veškeré její tvary jsme již viděli během statické prezentace v Arese, historickém zázemí značky. Nicméně tak už to občas bývá, pokud automobilka nechce v ulicích vystavovat zatím jen částečně odhalený vůz.

Kamufláž má ale jiný překvapivý dopad. Někteří tedy hovoří i tom, že jí Alfa mohla zahladit veškeré spáry na karoserii, což by Giulii pomohlo při rekordních pokusech. Vyloučit to nelze, všimněte si ale jiné věci - kamufláž se stará o zakrytí části předních světel, které jsou tak ve výsledku vizuálně nižší než na skutečném voze. Zřejmě nejkontroverznější partie italské novinky je tím částečně pozměněna a podle nás k lepšímu. Ale posuďte sami...

Zajímavou informaci také přihodili kolegové z italského AlVolante s odvoláním na svůj zdroj uvnitř automobilky. Ten tvrdí, že výkon 510 koní, za který je zodpovědný přeplňovaný třílitrový šestiválec, se stará nejen o schopnost zrychlit z klidu na stovku za 3,9 sekundy, ale i o velmi vysokou maximální rychlost. Při testech na okruhu Nardo se údajně Giulia rozjela až na 321 km/h, což by jí dalo další primát mezi konkurenčními sedany - tolik nejede (třebaže kvůli omezovačům) nic od C63 až po M3.

Zatím samozřejmě není jisté, zda touto nejvyšší rychlostí bude disponovat také sériové provedení, či zda Italové nepřijdou také nějakým s omezovačem. Tohle se ukáže až časem, v případě oněch předních lamp bychom ale automobilce už teď doporučili zvážit, zda při faceliftu nepřikročí k jejich zúžení. Zuřivých debat kolem vzhledu Giulie by pak možná nebylo tolik...


Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích - 1 - Alfa Romeo Giulia Nordschleife maskovani 01Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích - 2 - Alfa Romeo Giulia Nordschleife maskovani 01aTakhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích - 3 - Alfa Romeo Giulia Nordschleife maskovani 02Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích - 4 - Alfa Romeo Giulia Nordschleife maskovani 03Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích - 5 - Alfa Romeo Giulia Nordschleife maskovani 04
Kamufláž i po premiéře se na Giulii může zdát zbytná, paradoxně ji ale pomáhá k atraktivnějšímu vzhledu

Zdroj: AlVolante

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.