Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích
9.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ foto, video) Giulia vyrazila na Nordschleife a její kamufláž nechtěně ukazuje, že mohla vypadat lépe.
Nový sedan Alfy Romeo již pár dnů dobře známe. Dokonce jsme jej stihli alespoň papírově srovnat s konkurencí, přičemž první souboj zvládla verze Quadrifoglio Verde na jedničku. Po trůnu ovšem Italové nepasou pouze ve virtuální rovině, ale rádi by na něj usedli také ve skutečnosti. Proto na Severní smyčku Nürburgringu zamířila výprava inženýrů, kteří by během 14 zde strávených dnů chtěli nejen odchytat poslední mouchy, ale zároveň dosáhnout i rekordu mezi sportovními sedany s poháněnou zadní nápravou.
Jestli se to stane, nezáleží jen na Alfě, společnost Capricorn, které Ring patří, by také musela alespoň částečně zrušit veškeré zákazy, jež se týkají rychlosti. Této kauze se ovšem dnes věnovat nebudeme, místo toho si posvítíme na onen italský sedan. Giulia se do Zeleného pekla vydala v maskování, což může být na jednu stranu překvapivé. Přeci jen, veškeré její tvary jsme již viděli během statické prezentace v Arese, historickém zázemí značky. Nicméně tak už to občas bývá, pokud automobilka nechce v ulicích vystavovat zatím jen částečně odhalený vůz.
Kamufláž má ale jiný překvapivý dopad. Někteří tedy hovoří i tom, že jí Alfa mohla zahladit veškeré spáry na karoserii, což by Giulii pomohlo při rekordních pokusech. Vyloučit to nelze, všimněte si ale jiné věci - kamufláž se stará o zakrytí části předních světel, které jsou tak ve výsledku vizuálně nižší než na skutečném voze. Zřejmě nejkontroverznější partie italské novinky je tím částečně pozměněna a podle nás k lepšímu. Ale posuďte sami...
Zajímavou informaci také přihodili kolegové z italského AlVolante s odvoláním na svůj zdroj uvnitř automobilky. Ten tvrdí, že výkon 510 koní, za který je zodpovědný přeplňovaný třílitrový šestiválec, se stará nejen o schopnost zrychlit z klidu na stovku za 3,9 sekundy, ale i o velmi vysokou maximální rychlost. Při testech na okruhu Nardo se údajně Giulia rozjela až na 321 km/h, což by jí dalo další primát mezi konkurenčními sedany - tolik nejede (třebaže kvůli omezovačům) nic od C63 až po M3.
Zatím samozřejmě není jisté, zda touto nejvyšší rychlostí bude disponovat také sériové provedení, či zda Italové nepřijdou také nějakým s omezovačem. Tohle se ukáže až časem, v případě oněch předních lamp bychom ale automobilce už teď doporučili zvážit, zda při faceliftu nepřikročí k jejich zúžení. Zuřivých debat kolem vzhledu Giulie by pak možná nebylo tolik...
Kamufláž i po premiéře se na Giulii může zdát zbytná, paradoxně ji ale pomáhá k atraktivnějšímu vzhledu
Zdroj: AlVolante
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 7 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 9 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
před 10 hodinami - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva