Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki SX4 2013: facelift přistižen v Číně, v Evropě ho zřejmě neuvidíme
6.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Asijské Suzuki SX4 ignoruje existenci konceptu S-Cross. Letos se tak dočká výrazné vizuální modernizace, pod kapotou ale zůstane vše při starém.
Jen před malou chvilkou jsme vás informovali o produkční verzi konceptu Suzuki S-Cross, která se ukáže na autosalonu v Ženevě. Sériový název tohoto crossoveru je sice nejistý, podle všeho jde ale prostě a jednoduše o novou generaci modelu SX4. Jisti si tím ale pořád být nemůžeme, přičemž důvodem jsou aktivity značky na asijském trhu.
V Číně a Indonésii totiž Suzuki ve spolupráci se společností Chang'an Automotive Group vyrábí a prodává první generaci SX4 ve formě hatchbacku i sedanu. Právě tyto vozy se letos dočkají výrazné modernizace, přičemž prodávat se i nadále budou pod svým původním názvem. Nebylo by asi nic zvláštního, kdyby stejně pojmenovaná produkční verze konceptu S-Cross představovala na starém kontinentu jiné auto, stejně tak je ale možné, že S-Cross bude představovat úplné jiný model a současná SX-4 se dočká faceliftu, která před sebou právě vidíme.
Je to tedy méně pravděpodobné, ale co kdyby přece jen? Bez ohledu na rozřešení tohoto rébusu se ale můžeme podívat na to, co přinejmenším asijské klienty nemine. Z dostupných fotografií zcela nemaskovaného auta je zřejmé, že vůz dostane nové čelní i zadní světlomety, přepracované nárazníky a jinou přední masku. Vizuální proměna je tak poměrně výrazná, obliny nahradily o poznání ostřejší hrany.
Do interiéru nevidíme, leccos o technice je ale známo. Vůz by měl v Číně dostat protažený rozvor o cca 50 milimetrů, po stránce motorické se pak prý žádné velké změny nechystají - to by znamenalo zachování1,6litrového a 1,8litrového benzinového čtyřválce v nabídce spolu s manuální převodovkou nebo CVT. Standardem bude nadále pohon předních kol, alternativou čtyřkolka.
Asijská verze Suzuki SX4 se letos dočká především vizuálního faceliftu
Zdroj: Auto.163.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva