Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

V rámci modernizace dostal hatchback nová světla, nárazníky, masku či litá kola. Pár změn se odehrálo v kabině, vrcholem je ale i nadále 136 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

17.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

V rámci modernizace dostal hatchback nová světla, nárazníky, masku či litá kola. Pár změn se odehrálo v kabině, vrcholem je ale i nadále 136 koní.

Pro japonskou automobilku je Swift velmi důležitým modelem především v Indii, kde za poslední tři roky skončila prakticky polovina veškeré produkce. To ovšem neznamená, že by tří- a pětidveřový hatchback nebyl oblíben také v Evropě. Zvláště ve verzi Sport představuje zajímavou nabídku pro řidiče chtivé dynamického svezení, aniž by ovšem vyprázdnil jejich peněženku. A tak tomu bude i nadále, neboť po stránce mechanické letošní modernizace prakticky nic nového - tedy až na vylepšené brzdy - nepřináší.

Pod kapotou tak můžeme i pro další léta očekávat základní benzinový čtyřválec o 1,2litrovém objemu, který na přední kola vysílá skrze pětistupňový manuál 94 koní. I nadále budete samozřejmě moci zvolit automatickou převodovku, stejně jako v nabídce zůstane dieselová verze 1,3 DDis produkující 75 koní. Vrchol portfolia pak nadále bude tvořit verze zmíněná verze Sport, které opět dorazí s výkonem 136 koní.

Co nového ale tedy vlastně máme na autosalonu ve Frankfurtu, kde se vůz objeví, očekávat? V podstatě jen lehčí kosmetické změny, které se dotýkají nových předních a zadních světlometů i nárazníků, jež hostí mlhovky ve tvaru hokejky. Směrovky se pro změnu přestěhovaly do venkovních zpětných zrcátek, jiná je i čelní maska a sáhnout budete moci také po odlišném designu litých kol.

Tím ale japonská značka de facto končí, neboť v interiéru pozměnila jen pár barev a materiálů. Základní architektura ale bude stejná, díky čemuž můžeme očividně vsadit i na takřka identickou cenovou politiku. To znamená, že základní cena bude na počátku příštího roku, kdy Swift dorazí do prodeje, startovat někde okolo 235 tisíc korun.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.


Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 1 - Suzuki Swift 2013 facelift 01Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 2 - Suzuki Swift 2013 facelift 02Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 3 - Suzuki Swift 2013 facelift 03Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 4 - Suzuki Swift 2013 facelift 04Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 5 - Suzuki Swift 2013 facelift 05Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 6 - Suzuki Swift 2013 facelift 06Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 7 - Suzuki Swift 2013 facelift 07Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 8 - Suzuki Swift 2013 facelift 08Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 9 - Suzuki Swift 2013 facelift 09
Suzuki Swift v rámci lehkého faceliftu dostalo hlavně nový přední nárazník a světla. Nové jsou ale i zadní partie či litá kola

Zdroj: Autoweek.nl

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše