Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki A:Wind: předzvěst nového minivozu s nejasným určením
28.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Do nejmenšího segmentu hatchbacků zamíří příští rok novinka od Suzuki. V Thajsku vypluly na povrch první informace. Kam se ale zařadí?
A:Wind koncept prezentovaný na thajském autosalonu se má stát předlohou pro městského mrňouse, možná už pro následující sezonu - Japonci ho hodlají začít vyrábět už příští rok. Co se ale po jeho zavedení stane s Altem, který teď zřejmě zabírá jeho místo?
Je nám známo, že koncept A:Wind dostal karoserii s délkou 3,6 metru (Alto má o 10 centimetrů méně), šířkou 1,600 metru (zcela shodná) a výškou 1,54 metru, přičemž stojí na platformě s rozvorem 2425 milimetrů, což je o celých 65 mm delší než u Alta. Už méně nás překvapuje pohon předních šestnáctipalcových kol s pneumatikami o rozměru 185/55. A jaký motor pohání A:Wind? U něho jde o jednolitr - pravděpodobně tedy tříválec, který už není neobvyklý ani u vozů vyšších tříd.
Na autosalonu se novinka producíruje, respektive stojí ve žluté barvě a její design působí celkem moderně. Obrovské chromové hokejky ani mřížky chladiče zasahující do hlavních světlometů náš obdiv nezískají, jenomže tím se nám zřejmě jen snaží Suzuki ukázat, jak budou jeho budoucí modely vypadat. K poslednímu modelu Suzuki SX4 S-Cross totiž podle nás blízko nemá.
Kabina vozu na druhou stranu připomíná stále vozy, jaké značka vyrábí a tam se tedy zvláštností asi nedočkáme. Ví se ovšem, že by mělo jít o velký vnitřní prostor (zejména vzadu pro nohy pasazérů), pro který by ho měli zákazníci po uvedení sériové verze kupovat. U konceptu si lze všimnout známého volantu, voliče převodovky CVT, stejně tak i ostatních neméně dobře známých prvků. Dvoubarevné provedení složené ze zvláštních tónů se praktičností zřejmě nevyhoupne na vrchol minivozů, ale dobrá - je to přeci jen koncept.
Otázka na Suzuki - co bude tedy s modelem Alto po příchodu nového mrňouse?
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva