Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SUV Seatu odhalil únik z palubního systému, vzhled vás asi do kolen nepošle
1.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Po letech čekání na první španělské SUV jsou očekávání na maximu. Vizáž snažící se zaujmout leda ostrými hranami může leckoho zklamat.
O vůbec prvním SUV španělské automobilky se zmiňujeme již hezkých pár let, prozatím však Seat odhalil pouze několik konceptů. Poslední s označením 20V20 ovšem měl být produkčnímu modelu již velmi blízký, tedy alespoň po stránce designové. To nám dokládá i nový uniknuvší snímek palubního menu, na kterém je patrná právě karoserie. Pravda, ve srovnání s loňskou studií doznala značného zjemnění, nicméně i nadále jde o nezaměnitelný rukopis značky plný ostrých hran.
Přesto se při pohledu na výsledné tvary nemůžeme ubránit jistému zklamání, neboť po letech příprav a výkřiků tu máme vzhledově vcelku fádní vůz. Na druhou stranu ale musíme dodat, že nyní již může Seat pouze pozitivně překvapit, neboť samotný snímek karoserie na palubním displeji nemůžeme brát za bernou minci. Koneckonců kupříkladu rozměry jsou jistě zkreslené, neboť SUV vypadá jako nadmíru dlouhé a vysoké, ovšem nepříliš široké.
Finální dojem budou navíc utvářet také barvy, neboť zatímco koncept se chlubil křiklavě oranžovou, zde máme jen nudnou šeď. Na slavnostní odhalení na autosalonu v Ženevě jsme tedy ještě více zvědavi než před příchodem daného snímku, přeci jen vzhled novinky bude do značné míry definovat její úspěch u zákazníků. A registrace prvního španělského SUV pak opravdu výrazně ovlivní budoucnost samotné automobilky.
Závěrem jen dodáme, že dosud neznámý také název vozu. V uplynulých měsících se spekulovalo o označením Prostyle či Aran, nově tu pak máme variantu Tecta. Možné je v tomto směru cokoliv, naše zdroje hovoří o jméně Aran, německá média mají za hotovou věc Tectu.
Jistá je tedy prakticky použitá technika, která logicky nemůže být „nekoncernová”. Kromě platformy MQB lze totiž počítat na jedné straně s pohonem předních kol, manuálem a maloobjemovými motory TSI, na druhé pak s čtyřkolkou, DSG a dieselovým dvoulitrem. Do příštího měsíce už jistě budeme vědět vše...



Vzhled karoserie prvního SUV Seatu byl odhalen skrze palubní displej vozu informačně-zábavního vozu. A u koncernu VW nejde o první takové odhalení
„Německá verze” stejného obrázku snad potvrzuje autenticitu
Na rozdíl od konceptu nám produkční verze prozatím tolik pod kůži nezalezla
Zdroj: Worldscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.01. 13:15 - řidičBOB