Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru Impreza Sport Hybrid je druhá hybridní vlaštovka značky, má 162 koní
26.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Momentálně je hybridní Impreza k dostání pouze v Japonsku, kde nabídne kombinaci 162 koní a spotřeby nižší než 7,8 litru na sto kilometrů.
Tuzemská nabídka značky Subaru počítá pouze s benzinovým nebo dieselovým pohonným ústrojím. Pokud ovšem zamíříte za oceán, a je vlastně jedno, jestli na východ či na západ, pak můžete sáhnout také po hybridním modelu XV. K této první vlaštovce se aktuálně přidává i druhá, jež na sebe bere podobu standardního Subaru Impreza. Zapomenout tedy můžeme na zvýšený podvozek nebo černě lakované plastové lemy ve spodní části karoserie.
Tím de facto zásadní rozdíl mezi oběma modely končí, neboť oba podepírá tatáž platforma. Počítat tedy můžeme rovněž s identickým ústrojím, které spojuje dvoulitrový benzinový boxer s elektromotorem naladěným na 14 koní. Celková síla soustavy přitom počítá se 162 koňmi a 220 Nm točivého momentu, což oproti benzinovému XV (150 koní a 196 Nm) představuje jen malý nárůst.
Veškerou výkon může na všechna čtyři kola přenášet pouze převodovka CVT, neboť výše zmiňovaný elektromotor je její součástí. K dispozici alespoň již ve standardu máte pádla řazení pod volantem, mimo to nechybí ve výčtu mechanických komponentů také elektronická kontrola stabilizace a trakce. Zmínit bychom pak ještě měli udávanou spotřebu, která u hybridního XV činí 7,8 l/100 km.
Dá se přitom předpokládat, že Impreza Sport Hybrid by danou žíznivost měla ještě snížit, a to právě díky odlišné světlé výšce. Přesné parametry pro tento model však automobilka nezveřejnila, známy nejsou ani data týkající se jízdní dynamiky či ceny. Víme ovšem tolik, že do prodeje zamíří novinka v Zemi vycházejícího slunce letos v létě.
Zda automobilka bude svou druhou hybridní vlaštovku nabízet i mimo domovinu, to je opět otázka do pranice. Dá se však předpokládat, že na americký trh vůz zamíří. Od standardní Imprezy jej přitom zvenčí bude odlišovat aerodynamičtější čelní maska, nové jsou pak i boční prahy a zadní světlomety. Tím ale odklon od základu končí.





Subaru Impreza Sport Hybrid je druhým vozem japonské značky s alternativním ústrojím. I tentokráte by přitom pod kapotou mělo pracovat 162 koní
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 2 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejnovější články
Číňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
před hodinouBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 2 hodinamiLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 3 hodinamiNovou Alfu Romeo Stelvio předčasně odhalil únik patentových záběrů, působí všelijak
před 4 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody v práci pro Číňany nelení. Navrhl jim i vlastní Rolls-Royce, pro který nedávno pracoval, říká si Perla Číny
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva