Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Tivoli: korejský Captur odhalen, má sedm airbagů v základu
25.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejská novinka chce být bezpečná i úsporná, hlavní klady ale máme hledat v interiéru. Díky spojení s mobilem se značka chce zaměřit na mladé.
Korejská konkurence pro Renault Captur či Opel Mokka měla být odhalena až někdy v lednu. Značka se ale zřejmě rozhodla, že svým příznivcům nadělí opožděný dárek, a tak skrze facebookový profil britského zastoupení poslala do světa prvních pár oficiálních fotografií. Mimo to prosákly do éteru i nějaké nové informace, pročež si SsangYong Tivoli můžeme jaksepatří představit. Fakta týkající se jízdní dynamiky či spotřeby jsou sice nadále tajemstvím, ani to ovšem nebrání nakouknutí pod kapotu.
Začněme ovšem venkovním designem, který je vyveden v novém jazyku „Nature born - 3 Motion”. Jeho předzvěstí byly pařížské koncepty XIV-Adventure a XIV-Air, tentokráte ovšem již máme tu čest se sériovou verzí. Ta se pyšní zejména agresivní přídí, kde můžeme spatřit LEDky pro denní svícení či ostře řezaný nárazník. Máme tu také klasické logo SsangYongu, jež naznačuje, že k přejmenování, o němž značka uvažovala, dosud nedošlo.
Je přitom možné, že tento krok bude doprovázet vstup korejské automobilky na americký trh, to je však pouhá spekulace. Proto rychle zpátky k samotnému vozu, který bude na délku měřit 4,2 metru a v rámci rozvoru dá k dobru 2 600 milimetrů. V interiéru přitom řidiče obklopí sedm airbagů, mimo to ovšem bude mít k dispozici také rozměrný dotykový displej, se kterým se pojí zpětná kamera, rozhraní Bluetooth či duální klimatizace.
Dále můžeme počítat s velkou konektivitou s mobilními telefony, neboť zákazníky hodlá SsangYong verbovat zejména mezi dvaceti- a třicetiletými zákazníky. Ty kromě výše zmíněného hodlá okouzlit také 1,6litrovým benzinovým nebo dieselovým motorem, pohonem předních či všech čtyř kol a manuální či automatickou převodovkou. Případně pak i základní cenou, která nemá v Británii překročit 12 000 GBP (cca 420 000 Kč).
Tím nám ovšem veškeré dostupné informace končí, na další si zjevně budeme muset počkat až do onoho ledna. Souběžně s premiérou navíc bude odstartován i prodej SsangYongu Tivoli, ovšem pouze na korejském trhu. Zbytek světa si bude muset počkat někdy do poloviny roku 2015.






Britské zastoupení SsangYongu pustilo do světa první snímky nového modelu Tivoli, na kterých je patrný jak exteriér, tak interiér
Zdroj: Facebook SsangYong UK
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
včeraČtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Majiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
před 9 hodinamiHonda začala znovu nabízet snad nejvtipnější skrytý prvek výbavy auta, je jako z katalogu Simply Clever Škody
před 11 hodinamiPrvní elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
před 11 hodinamiV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
včeraJezdi 130, posílíš mír! Němci padli tak hluboko, že rychlostní limit na dálnici berou jako formu boje proti Rusku
včera
Živá témata na fóru
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.08. 22:25 - dulus
- Policejní kontroly a měření 04.08. 21:39 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 04.08. 21:01 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.08. 21:01 - Truck Daškam
- Detektory policejních radarů 04.08. 20:38 - Brus
- Mercedes - auto pro masy 04.08. 19:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.08. 17:46 - stst2
- Chlubítko univerzální 04.08. 16:30 - pavproch