Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Tivoli: korejský Captur má jméno, podívejte se na první obrázky
25.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Malé SUV SsangYongu se má pyšnit nejkvalitnějším interiérem ve třídě. Inspirací pro název pak byly překrásné zahrady italské Villy d'Este.
Korejská automobilka nás v posledních měsících zásobovala především koncepty, které naznačovaly příchod mnoha produkčních modelů. Prozatím však po žádné skutečné novince nebylo ani vidu, ani slechu. Tedy až na sériové provedení studie X100, jež byla nafocena s výrazným maskováním. Při té příležitosti jsme zmínili, že vůz by měl konkurovat Renaultu Captur nebo Opelu Mokka. Ke slavnostnímu odhalení pak mělo dojít někdy okolo ženevského autosalonu 2015 a ani dnes to není vyloučeno. V takovém případě ale stoprocentně půjde o evropskou verzi.
Ta korejská se zjevně odhalí v řádu týdnů, neboť prodej má začít již v lednu 2015. Vůz přitom do showroomů dorazí se jménem Tivoli, což asi v českých luzích a hájích bude označení vskutku úsměvné. SsangYong tím ovšem nic hanlivého nemyslí, naopak vozem skládá hold italskému městečku Tivoli. V něm se přitom nachází slavná Villa d'Este, jejíž zahrady nesou stejné jméno. To pak přijaly za své mnohé zahrady na celém světě.
Pokud daný název aplikujeme na korejské SUV, pak bychom měli počítat s opravdu přitažlivou vizáží. Tu zatím potvrzují první odhalené oficiální ilustrace, mimo vzhled se ovšem novinka má chlubit také nejkvalitnějším interiérem v daném segmentu. Na takové odvážné tvrzení lze pomalu zareagovat jen zvoláním „no ti voli“, finální verdikt si ovšem schováme nejdříve na chvíli, kdy na světlo světa proniknou první fotografie.
Z přiložené ilustrace příliš mnoho originálních nápadů nesrší, přeci jen obdobnou architekturu jsme již viděli dříve a u jiných značek. Dodat tedy můžeme pouze tolik, že SsangYong počítá zejména se zapojením chytrých telefonů. Počítat pak lze s dostatečným prostorem vpředu i vzadu, jež bude dán rozvorem 2 600 milimetrů. Délka vozu by se pak měla pohybovat okolo 4 195 mm.
O motorovém prostoru se prozatím jen spekuluje, 1,6litrové čtyřválce v benzinovém i dieselovém provedení jsou ovšem sazkou na jistotu. Dále se hovoří také o hybridním modelu, je však otázku, zda ten bude k mání hned od zahájení prodeje. Jistotu ale stoprocentně budeme mít s brzkým příchodem oficiální tiskové zprávy.



SsangYong Tivoli zaútočí i na evropské trhy, a to především nejkvalitnějším interiérem v segmentu. Tedy alespoň podle prohlášení značky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejčtenější články
Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025Peugeot nedokáže rozprodat ani 14 elektrických 308 na celém kontinentu, auto nechce prakticky nikdo
28.3.2025Jeden z mála lidí, kteří mohou k Michaelu Schumacherovi, popsal „velmi smutný” stav, ve kterém se legenda F1 nachází
28.3.2025Němci se Švýcary vyvinuli revoluční bezemisní spalovací motor. Neměla by spíš tohle být budoucnost?
28.3.2025Motoristé, vyhněte se Paříži. Opakujeme, vyhněte se s autem Paříži
28.3.2025
Živá témata na fóru
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- VZKAZY 04.28. 07:12 - Brus
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch