SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy

Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy

6.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.

SsangYong je v České republice již nějaký ten rok mrtev. Na zahraničních trzích se ovšem korejské automobilce daří lépe, za čímž stojí nemalá modernizace. Jen za poslední dva roky totiž značka představila faceliftovaný Rexton a zcela nové SUV Tivoli, které nedorazilo jen v základní verzi, ale také v prodloužené variantě XLV. K této skvadře se přitom nyní přidává také modernizované Korando.

Momentálně zde máme představení faceliftu, jenž se týká pouze domácího trhu, nicméně můžeme předpokládat, že v řádu měsíců novinka zamíří také do ostatních zemí, ve kterých jsou vozy SsangYongu nabízeny. Oproti dosluhujícímu provedení se přitom vylepšené Korando pyšní zcela novou přídí, která přihazuje více agrese a působí prémiověji.

Abychom nemluvili jen tak do větru, můžeme konkrétně zmínit příchod nové čelní masky, světel, nárazníku, mlhovek a kapoty motoru. Zadní partie již zůstávají prakticky nezměněné, na bocích si ovšem můžete povšimnout sady svěžích 18palcových litých kol s tzv. diamantovým řezem. Tím ale venkovní modifikace končí, za dalšími můžeme vyrazit do kabiny.

V interiéru je přitom možné počítat s přepracovaným přístrojovým štítem, v případě jehož podsvícení lze počítat se šesti barvami. Dále tu máme nový volant či sedmipalcový displej multimediálního systému. Vylepšena pak může být za příplatek i audio aparatura, a to o sestavu Harman Kardon. Tím jsme ale vyčerpali okruh změn také v tomto ohledu.

Pod kapotou se již nic nemění, faceliftované Korando tak nadále pohání 2,2litrový turbodiesel naladěný na 178 koní a 400 Nm točivého momentu, jenž je dostupný v pásmu 1 400 až 2 800 otáček. Standardem je šestistupňový manuál a pohon předních kol, připlatit si ale můžete za šestistupňový automat a systém 4x4.

Ve finále již můžeme dodat pouze cenu, která na korejském trhu startuje na částce 22 430 000 wonů (cca 484 tisíc korun) za úroveň výbavy KX. Vrcholné provedení DX je pak k dispozici od 28 770 000 KRW (621 000 Kč).


SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 1 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 05SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 2 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 06SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 3 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 07SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 4 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 08SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 5 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 01SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 6 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 02SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 7 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 03SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy - 8 - SsangYong Korando 2017 facelift prvni foto 04
SsangYong Korando se dočkal faceliftu, na českém trhu jej ale stejně jako ostatní poslední novinky značky neuvidíme

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše