Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy
6.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.
SsangYong je v České republice již nějaký ten rok mrtev. Na zahraničních trzích se ovšem korejské automobilce daří lépe, za čímž stojí nemalá modernizace. Jen za poslední dva roky totiž značka představila faceliftovaný Rexton a zcela nové SUV Tivoli, které nedorazilo jen v základní verzi, ale také v prodloužené variantě XLV. K této skvadře se přitom nyní přidává také modernizované Korando.
Momentálně zde máme představení faceliftu, jenž se týká pouze domácího trhu, nicméně můžeme předpokládat, že v řádu měsíců novinka zamíří také do ostatních zemí, ve kterých jsou vozy SsangYongu nabízeny. Oproti dosluhujícímu provedení se přitom vylepšené Korando pyšní zcela novou přídí, která přihazuje více agrese a působí prémiověji.
Abychom nemluvili jen tak do větru, můžeme konkrétně zmínit příchod nové čelní masky, světel, nárazníku, mlhovek a kapoty motoru. Zadní partie již zůstávají prakticky nezměněné, na bocích si ovšem můžete povšimnout sady svěžích 18palcových litých kol s tzv. diamantovým řezem. Tím ale venkovní modifikace končí, za dalšími můžeme vyrazit do kabiny.
V interiéru je přitom možné počítat s přepracovaným přístrojovým štítem, v případě jehož podsvícení lze počítat se šesti barvami. Dále tu máme nový volant či sedmipalcový displej multimediálního systému. Vylepšena pak může být za příplatek i audio aparatura, a to o sestavu Harman Kardon. Tím jsme ale vyčerpali okruh změn také v tomto ohledu.
Pod kapotou se již nic nemění, faceliftované Korando tak nadále pohání 2,2litrový turbodiesel naladěný na 178 koní a 400 Nm točivého momentu, jenž je dostupný v pásmu 1 400 až 2 800 otáček. Standardem je šestistupňový manuál a pohon předních kol, připlatit si ale můžete za šestistupňový automat a systém 4x4.
Ve finále již můžeme dodat pouze cenu, která na korejském trhu startuje na částce 22 430 000 wonů (cca 484 tisíc korun) za úroveň výbavy KX. Vrcholné provedení DX je pak k dispozici od 28 770 000 KRW (621 000 Kč).
SsangYong Korando se dočkal faceliftu, na českém trhu jej ale stejně jako ostatní poslední novinky značky neuvidíme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejčtenější články
- Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024 - Hned u Česka je k mání supervzácný sen rychlých zahrádkářů, 33 let nepřekonané auto svého druhu. Už pro jeho kola byste vraždili
21.12.2024 - Už i „električtí Hujeři” kapitulovali a uznávají: Ježdění elektrickým autem je podstatně dražší než s benzinovým
21.12.2024 - Nadšenci „na podpoře” milované Suzuki končí. Další takové auto nevzniklo a ani vyhlížet ho nemáme
21.12.2024 - Pokus o spojení Nissanu s Hondou je zoufalý krok dělaný v panice, říká bývalý šéf, nedává žádný smysl
22.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva