Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy
6.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.
SsangYong je v České republice již nějaký ten rok mrtev. Na zahraničních trzích se ovšem korejské automobilce daří lépe, za čímž stojí nemalá modernizace. Jen za poslední dva roky totiž značka představila faceliftovaný Rexton a zcela nové SUV Tivoli, které nedorazilo jen v základní verzi, ale také v prodloužené variantě XLV. K této skvadře se přitom nyní přidává také modernizované Korando.
Momentálně zde máme představení faceliftu, jenž se týká pouze domácího trhu, nicméně můžeme předpokládat, že v řádu měsíců novinka zamíří také do ostatních zemí, ve kterých jsou vozy SsangYongu nabízeny. Oproti dosluhujícímu provedení se přitom vylepšené Korando pyšní zcela novou přídí, která přihazuje více agrese a působí prémiověji.
Abychom nemluvili jen tak do větru, můžeme konkrétně zmínit příchod nové čelní masky, světel, nárazníku, mlhovek a kapoty motoru. Zadní partie již zůstávají prakticky nezměněné, na bocích si ovšem můžete povšimnout sady svěžích 18palcových litých kol s tzv. diamantovým řezem. Tím ale venkovní modifikace končí, za dalšími můžeme vyrazit do kabiny.
V interiéru je přitom možné počítat s přepracovaným přístrojovým štítem, v případě jehož podsvícení lze počítat se šesti barvami. Dále tu máme nový volant či sedmipalcový displej multimediálního systému. Vylepšena pak může být za příplatek i audio aparatura, a to o sestavu Harman Kardon. Tím jsme ale vyčerpali okruh změn také v tomto ohledu.
Pod kapotou se již nic nemění, faceliftované Korando tak nadále pohání 2,2litrový turbodiesel naladěný na 178 koní a 400 Nm točivého momentu, jenž je dostupný v pásmu 1 400 až 2 800 otáček. Standardem je šestistupňový manuál a pohon předních kol, připlatit si ale můžete za šestistupňový automat a systém 4x4.
Ve finále již můžeme dodat pouze cenu, která na korejském trhu startuje na částce 22 430 000 wonů (cca 484 tisíc korun) za úroveň výbavy KX. Vrcholné provedení DX je pak k dispozici od 28 770 000 KRW (621 000 Kč).
SsangYong Korando se dočkal faceliftu, na českém trhu jej ale stejně jako ostatní poslední novinky značky neuvidíme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 11 minutami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera
Živá témata na fóru
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 23:30 - Truck Daškam
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis