Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce

Sportovní výbavu je možné pořídit pouze s přeplňovanými motory. Za 1,2 TSI dáte 347 900 Kč, slabší diesel 1,6 TDI vychází na necelých 422 tisíc.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce

9.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Sportovní výbavu je možné pořídit pouze s přeplňovanými motory. Za 1,2 TSI dáte 347 900 Kč, slabší diesel 1,6 TDI vychází na necelých 422 tisíc.

Mladoboleslavská automobilka má v poslední době plné ruce práce s příchodem nové generace Škody Superb. Na ostatní modely tak sice nezapomíná, nemůže jim ovšem věnovat plnou pozornost. Jinak si totiž nedokážeme vysvětlit důvod, proč tiskovou zprávu o příchodu Rapidu Spaceback ve výbavě Monte Carlo na český trh publikovala teprve nyní, ačkoliv její ceny byly zveřejněny už k 1. prosinci loňského roku.

Danou problematiku ovšem ponechme stranou a pojďme se soustředit pouze na samotný model, který je k mání pouze s výkonnějšími motory. Zapomenout tedy můžete na základní jedna-dvojku MPI alias HTP naladěnou na 55 kW/75 koní. Místo toho je nejlevnější motorizací provedení 1,2 TSI o výkonu 63 kW/86 koní, za které dáte 347 900 Kč. V rámci výbavy přitom můžete počítat zejména s tradičním černo-černým exteriérem.

Mimo tuto kombinaci jsou ovšem k mání i jiné barvy z nabídky, kupříkladu nový šedý odstín Steel. Základem jsou pak 16palcová litá kola Italia, která lze za příplatek 4 100 Kč zaměnit za sedmnáctky Savio. Dále lze počítat s čelními xenony a mlhovkami s funkcí Corner nebo černými prahovými nástavci a lízátkem čelního nárazníku ve stejné barvě. Boční okna i to vzadu se pak pyšní vyšším stupněm tónování.

Uvnitř s výbavou Monte Carlo přichází tříramenný kožený volant s červenými švy, což platí také o řadicí páce a madle ruční brzdy. Palubní deska dostala dekorační lištu v karbonovém designu, zatímco sedadla jsou vyvedena v černo-červeno-šedé kombinaci. Dále tu máme panoramatickou střechu, sadu pedálů s kryty z oceli nebo ozdobné lišty předních a zadních prahů, které jsou sice plastové, vzhledově však imitují hliník.

Tím odklon od standardu končí, představit si tak můžeme další motorizace. Mezi nimi figuruje již zmiňovaná jedna-dvojka, ovšem v námi oblíbené verzi naladěné na 77 kW/105 koní, za níž dáte 367 900 Kč. Za 489 900 Kč je pak k dispozici provedení 1,4 TSI, jehož 90 kW/122 koní povinně přenáší automat DSG. Diesel 1,6 TDI se ale již vrací k manuálu, přičemž k dispozici je ve verzích 66 kW/90 koní (za 421 900 Kč) a 77 kW/105 koní (za 451 900 Kč).

Ve všech případech je samozřejmě k dispozici i příplatková výbava, do které nově zamířila funkce SmartGate, jež na vašem mobilním telefonu může pomocí aplikace promítnout data o spotřebě, průměrné rychlosti či informovat o každé jednotlivé jízdě. Stát vás bude 2 200 Kč, což platí také v případě všech ostatních úrovní výbavy.

Opomenout nesmíme ani praktické „Cargo elementy” , jimiž lze vybavit zavazadlový prostor a jež u výbavy Monte Carlo vychází na pouhých 200 Kč. Další podrobnosti pak najdete v oficiálním ceníku (PDF, 506 kB), který lze stáhnout ze stránek české automobilky.


Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 1 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo nove foto 01Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 2 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo nove foto 02Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 3 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo nove foto 03Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 4 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo nove foto 04
Škoda Rapid Spaceback je nově k mání ve výbavě Monte Carlo, která na českém trhu startuje na sumě 347 900 Kč

Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 5 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 01Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 6 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 02Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 7 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 03Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 8 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 04Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 9 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 05Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 10 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 06Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 11 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 07Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 12 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 08Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 13 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 09Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 14 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 10Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 15 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 11Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 16 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 12Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 17 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 13Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 18 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 14Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 19 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 15Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 20 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 16Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 21 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 17Škoda Rapid Spaceback Monte Carlo: sportovnější verze je tu, bez tříválce - 22 - Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo zive 18
Blíže si novinku můžete prohlédnout na fotkách z loňské Ženevy, kde daná výbava debutovala

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.