Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Mission L: desítky živých fotek nové Feldy
13.9.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
O Škodě Mission L jsme vám řekli už leccos a v předstihu ukázali i pár jejích živých fotek. Teď si ji můžete pořádně prohlédnout zvenčí i zevnitř.
Včera jsme vám mohli poprvé pořádně ukázat zbrusu novou Škodu Mission L, která se coby předprodukční koncept profiluje jako nástupce modelu Felicia. A protože nemáme ve zvyku prováhat ani minutu, hned v noci jsme přidali i prvních pár živých fotek z večerní estrády Volkswagenu, ve které účinkovaly všechny koncernové novinky, Škodu Mission L nevyjímaje.
Ačkoli tím k prvnímu odhalení vozu došlo již včera večer, česká automobilka se dnes tvářila, jako kdyby to byl jen zítřek dnem co nikdy neumírá a svou novinku držela pěkně pod pokličkou až do formální odpolední premiéry. Proto vám tedy pořádnou sadu živých fotek tohoto vozu přinášíme až nyní, kdy se naším webem stihly v mezičase prohnat informace o desítkách dalších frankfurtských premiér. Nyní už každopádně není s čím otálet a Mission L si můžeme opravdu detailně projít zvenčí i zevnitř.
K zevnějšku už nelze mnoho nového říci, to podstatné zaznělo v našich předchozích článcích. Za pozornost jistě stojí, že řada z vás na design vozu poněkud zklamaně reaguje s tím, že není ničím novým a že by takto mohla klidně vypadat faceliftovaná Octavie. Tento pohled nám není cizí, ostatně jsme již včera konstatovali, že vzhled vozu je skutečně staronový a kombinuje prvky současných modelů s tím, co dříve přinesl koncept Vision D. Otázkou nicméně je, zda je to špatné. Podle nás nikoli, však Škoda sama říká, že s tímto vozem chce ctít své tradiční hodnoty a oslovit svou konzervativní klientelu „odkojenou” mj. Felicií a takové zkrátka nelze předhodit vůz vypadající jak z flotily marťanské armády. Krom toho si troufnu říci, že Mission L vůbec nevypadá špatně a fakt, že není zrovna obrazem designové revoluce, není nutně zlý. V tomto ohledu ale nechť si každý udělá názor sám.
Pokoušeli jsme se zjistit více o technice vozu, odpovědí nám ale bylo, že jde pouze o designový koncept a zatím není jasné, jakou technikou bude sériová verze obdařena. Vzhledem k tomu, že automobilka by vůz ráda uvedla na indický trh ještě letos, to musí setsakra dobře vědět, ale možná si nechává prostor pro nabídnutí poněkud jiné technicky pro náročnější středoevropskou klientelu. V tomto směru tedy zůstáváme u našeho racionálního očekávání, že vůz přijde s technikou jednoduššího ražení, neboť by jinak neměl být tím dostupným vozem posazeným v nabídce značky mezi Fabii a Felicii.
Když už nic jiného, mohli jsme při pořizování těchto snímků vůz poznat naživo nejen zvenčí, ale i zevnitř. Rovněž řešení vnitřku je konzervativní a využívá tvary i konkrétní části z zbylých současných modelů značky, rozhodně ale působí velmi dobrým dojmem zejména díky kvalitě a rozmanitosti použitých materiálů. Na druhou stranu, když se podíváte na přiložené fotky, bude vám zřejmě hned jasné, že sériová Felicia, Mise El, nebo jak se tento vůz nakonec bude jmenovat, vyobrazené materiály zcela jistě nepoužije. Bílá kůže, zajímavé obložení výplní dveří nebo kvalitní světlé látkové čalounění zkrátka mají dělat dobrý dojem ve vystaveném konceptu, ve skutečnosti bude muset sériový vůz zamířit se svou úrovní citelně níž. Však jinak by se opět jen těžko vešel do kýženého cenového rozmezí, které prostě není široké.
I po prvním živém setkání zkrátka zůstává více otázek nezodpovězeno nežli naopak a obáváme se, že tento stav změní jen čas, během něhož automobilka přiblíží tento vůz sériovému provedení. Jaké bude, to teprve uvidíme, dobrou zprávou ale je, že alespoň máme od škodovky co očekávat. Pokud se firma nedopustí zásadního přehmatu, měl by z tohoto vozu být pořádný hit. Prostorný, líbivý a levný vůz je přesně to, co většina středoevropských zákazníků vyhledává a Mission L má našlápnuto k tomu právě tato očekávání vyplnit.
Škoda Mission L ze všech myslitelných pohledů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 11.21. 21:21 - Brus
- Policejní kontroly a měření 11.21. 18:24 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.21. 16:10 - audis
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.21. 09:19 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.20. 23:40 - AIvar
- Onboard videa 11.20. 22:57 - řidičBOB
- BMW Divize 11.20. 10:33 - pavproch
- Detektory policejních radarů 11.19. 20:36 - mafel