Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu
27.7.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V Kvasinách začala výroba nového českého SUV, které se v nabídce Škody zařadí mezi Kodiaq a místo uvolněné Yetim. Cena tomu odpovídá.
Škoda včerejším dnem ve východočeských Kvasinách odstartovala výrobu nového SUV Karoq. To v nabídce značky nahradí model Yeti, není ale přímým nástupcem, v pomyslném žebříčku modelů stoupá o něco výše. Ohromit tak chce nejen designem, ale i prvky výbavy, které dosud byly k mání jen u Volkswagenu či Audi. Na mysli máme třeba digitální přístrojový štít, pokud ale toužíte zrovna po něm, rovnou zapomeňte na aktuální toulky po čerstvě spuštěném konfigurátoru. Virtuální kokpit totiž bude k mání až v první polovině roku 2018.
Není to ovšem jediné omezení, stejně tak je třeba více než půlrok vyčkat na příchod dvoulitrového turbodieselu o výkonu 140 kW/190 koní, který bude spárován s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG. Momentálně tedy lze vybírat pouze z pěti motorizací a dvou úrovní výbavy, přičemž stupeň Ambition startuje na částce 529 900 Kč. Karoq bude jistě k mání i s cenou pod půl milionu korun, ovšem taktéž nikoliv hned.
Škoda totiž uvedla, že zájemci budou moci sáhnout i po základní úrovni Active. Ta však ve zmiňovaném konfigurátoru i ceníku prozatím chybí, seznámit nás s ní značka hodlá až v říjnu, kdy odstartují reálné dodávky zákazníkům. My jsme se proto aktuálně podívali na zoubek nejlevnějšímu modelu, jaký je prozatím k mání, stejně jako tomu nejdražšímu. Jeho cena přitom přesahuje milion korun, což rozhodně není málo.
Za danou sumu je možné počítat motorem 2,0 TDI se 110 kW/150 koňmi, automatem a pohonem 4x4. Standardem jsou přitom 17palcová kola, čelní LEDky, vyhřívaná přední i zadní sedadla či multimediální systém Amundsen s osmipalcovým displejem. Příplatková výbava ovšem tuto selekci rozšiřuje třeba o lité devatenáctky, sound system Canton, sportovní sedadla nebo celou řadu paketů.
Danou selekci si můžete prohlédnout níže na fotkách, kde se Karoq chlubí červenou metalízou Velvet. Ta je nejdražším příplatkovým lakem a účet navyšuje o 23 100 Kč. Jak jsme ovšem zmínili, ani částka lehce přes milion korun není konečnou, chystaná silnější dieselová verze v kombinaci s virtuálním kokpitem a dalšími prvky nejspíše koncový účet vyšroubuje na 1,2 milionu korun.
Pokud ale máte hlouběji do kapsy, je vám prozatím k dispozici i nižší úroveň Ambition startující na částce 529 900 Kč. Za to je možné počítat s litrovým tříválcem o výkonu 85 kW/115 koní, šestistupňovým manuálem, pohonem předních (16palcových litých) kol či třeba automatickou klimatizací. Kupodivu ale součástí výbavy není lak, za nejlevnější bílou je třeba připlatit další čtyři tisíce korun.
Koncový účet se tedy zastavil na sumě 533 900 Kč, přičemž výbava zahrnuje kromě zmíněného i multimédia Bolero s osmipalcovým displejem, vyhřívaná přední sedadla či zadní parkovací senzory. Chybět vám tedy nic nebude, v rámci zavazadelníku lze počítat s objemem 1 630 litrů. Ten okouzlit může, tříválec pod kapotou ale již tak lákavý není. Dost ale bylo našich mouder, ideální konfiguraci si můžete zkusit poskládat sami...
Škoda včerejším dnem odstartovala výrobu nového SUV Karoq
Takto vypadá prozatímní základní verze...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie