Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Tour 2014: výhodnější ceny, čtyřletá záruka a nárazníky jako na RS
22.1.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Škoda se snaží povzbudit prodej Fabie a akčním modelem Tour. Krom bohatší výbavy sází i na vzhled.
Mladoboleslavští jednou za čas přijdou s nějakou tou výhodnější nabídkou, aby popostrčili letité modely k lepším výkonům. Pro letitou Fabii ve verzi hatchback i Combi tu tedy máme další zvýhodněný balík s označením Tour, který se v nabídce usadil vedle zvýhodněných variant GLX, SLX a Monte Carlo. S financováním Škoda Finance startuje novinka cenou na 189 900 Kč, lákadlem je však také prodloužená čtyřletá (omezení na 60 tisíc kilometrů) záruka ve standardu.
Fabii Tour půjde zakoupit s tříválcem 1,2 HTP (69 koní), rovněž atmosférickým, ale o řád zajímavějším čtyřválcem 1,4 16V (86 koní) a nakonec i se stejně silnou přeplňovanou jednotkou 1,2 TSI. V rámci výbavy Tour jsou k dispozici tři výbavové stupně, a sice základní Easy (dostupný jen pro hatchback s motorem 1,2 HTP), bohatší Active a vrchol v podobě Ambition.
Už s nejzákladnější verzí dostupné od 219 900 Kč (bez financování automobilky) dostane zákazník například autorádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená zadní sedadla a centrální zamykání. V rámci paketu Easy Plus lze přihodit za 10 tisíc ještě zrcátka v elektrice a manuální klimatizaci.
Vyšší verze Active s klimatizací startuje na částce 235 900 Kč a ta platí pro hatchback se čtrnáctistovkou. K prvkům výbavy Easy však přidává ještě patnáctipalcová ocelová kola s poklicemi, kliky a zrcátka v barvě laku, střešní ližiny a také přední nárazník z vrcholné, avšak brzy zemřelé Fabie RS osazený mlhovkami. Uvnitř se objevuje multifunkční ukazatel mezi budíky. Paket Plus v tomto případě stojí stejně jako u Easy, ale kromě zrcátek v elektrice doplňuje výbavu o vyhřívaná přední sedadla a skla s vyšším stupněm tónování zadních skel. Zajímavostí je, že tahle varianta vychází o čtyři tisícovky levněji než GLX se shodnou výbavou.
Vrcholný Tour Ambition (dostupný od 255 900 Kč) poznáte bezpečně podle zatmavených předních světel a hliníkových patnáctek Rotare. Navíc je tento vůz vybaven tempomatem, autorádiem Swing s CD přehrávačem, tříramenným volantem, madlem ruční brzdy a hlavicí řadicí páky v kůži a také multifunkčním displejem MaxiDOT. Paket Plus zkrášluje Ambition ještě vyhříváním předních sedadel, loketní opěrku a zadní parkovací senzory. Oproti srovnatelně vybaveným Fábiím představuje akční edice Tour výhodu ve výši 48 000 Kč za model Easy, 69 900 Kč za Active a 86 700 Kč za Ambition. Za Combi se připlácí 14 tisíc Kč. Než přijde další generace, musí se s tímhle našinec spokojit.



Přední nárazník z eReSa s mlhovkami je k dispozici pro vyšší výbavové stupně Active a Ambition. Vrcholnou poznáte podle tmavší grafiky čelních světlometů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
včeraStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Toyota oznámila, že skončí s výrobou 4,4metrového auta, které nabízí od 260 tisíc Kč, takové auto se dá pořád koupit
před 11 hodinamiDalší automobilka říká, že dokončuje revoluční baterie. Už načasování jejich údajného příchodu vzbuzuje pochybnosti
včeraBugatti rozjelo dodávky svého posledního modelu s 1600koňovým motorem W16, je to konec jedné éry
včeraKončící německý kancléř to zabil: „Elektromobilita funguje, průlomu bude dosaženo do roku 2030!” říká
včeraNeslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
včera
Živá témata na fóru
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.21. 20:53 - Kavis
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 02.21. 14:15 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan
- Další zajímavá autovidea 02.20. 00:02 - Jaggie