Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Scout: oficiální informace
19.2.2009 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Je to jen pár dní, co jsme se dozvěděli, že Škoda Auto představí v Ženevě produkční verzi modelu Fabia Scout. Nyní výrobce uvolnil oficiální fotografie a podrobnější informace o použité technice.
„Designová linie Scout je charakteristická individuálním vzhledem a ochrannými prvky, které vozu propůjčují svěží vzhled.” Takto o Scoutech mluví ve svých propagačních materiálech mluví samotný výrobce. Jde tedy primárně o vzhled a psali jsme o tom už v původním textu o Fabii Scout. „Speciálně tvarovaný nárazník a ochranné plastové prvky propůjčují nové verzi praktického kombi robustnější rysy. Ochranné kryty na bocích karoserie a střešní nosič ve stříbrné barvě podtrhují výrazný vzhled vozu Fabia Scout.” Tolik popis vnějších změn z pera firemních propagátorů.
Fabia Scout stojí na kolech z lehké slitiny Arktos, která byla navržena speciálně pro tento model. Na přání se může zákazník namísto 16" kol rozhodnout pro větší 17" provedení se stejným designem. Mezi rozlišovací znaky modelu Fabia Scout patří také mlhové světlomety s corner designem a tónovaná skla.
Pro Fabii Scout jsou připraveny čtyři motory; benzinové o objemu 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 k) a spotřebou 6,5l na 100km a druhý benzinový motor o objemu 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 k) se spotřebou 6,9l na 100km. Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru, výkonem 59 kW (80 k) a spotřebou 4,6l na 100km a dále motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k), který 100km urazí za 4,9l. Oba motory lze vybavit filtrem pevných částic.
V interiéru dominuje čalounění určené výhradně pro tuto designovou linii. Vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu. Pedály mají nerezové plochy s protiskluzovými pryžovými prvky pro zvýšené namáhání.
Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie