Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Combi 2015 poprvé nafocena, jako Spaceback není
19.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Nový kombík bude praktičtější než dosud, k tomu přidá atraktivnější design. Pod kapotou lze čekat tytéž motory jako u hatchbacku.
Ačkoliv mladoboleslavská automobilka pustila do světa první oficiální fotografie nové Škody Fabia, slavnostní odhalování hatchbacku tím ještě nekončí. Známe totiž pouze exteriér, pohled do kabiny je však i nadále obestřen tajemstvím. Je přitom otázkou, kdy se začnou rojit první fotky nového volantu či středové konzole, déle než do pařížského autosalonu ovšem čekat nebudeme.
Ještě větší trpělivostí se ale musí obrnit příznivci kombíku, jeho debut je totiž naplánován až na příští rok. S o to větší radostí lze proto přivítat fotky našeho čtenáře, který jej nachytal během testování na hradecké dálnici. Opět přitom máme čest s ochrannou kamufláží, která se snaží zmást náhodného i cíleného pozorovatele.
S ohledem na již známé tvary hatchbacku si ovšem o kombíku můžeme udělat vcelku jasný obraz už nyní. Jasné je minimálně to, že o kopii Rapidu Spaceback, jak novinku dosud viděli někteří ilustrátoři, dozajista nepůjde. Jiné nejsou jen detaily, ale v podstatě celé řešení zádi včetně tvarů koncových sloupků a okolních partií.
Jasně patrná je také boční linie Tornado, která praktičtější variantě sluší více než hatchbacku a zároveň potvrzuje zvěsti o dynamickém vzhledu. Zda to stačí na titul nejkrásnějšího modelu, jaký kdy v Mladé Boleslavi vyrobili (tak jej sami označují...), to již musíte posoudit sami. Jisté ovšem je, že v kombinaci se dvěma spoilery zdobícími záď a střešními ližinami vypadá kombík poněkud homogenněji než základní Škoda Fabia.
Je samozřejmě otázkou, nakolik větší karoserie pozmění hmotnost. Jelikož ovšem u základní verze hatchbacku budeme mít tu čest s 980 kilogramy, dá se u kombíku počítat s lehkým překročením tuny. Asi bychom se proto neměli divit, že pod kapotou najdeme tytéž pohonné jednotky (čtyři benzinové a tři dieselové) jako u hatchbacku. Výkonem přitom pokryjí škálu od 44 kW/60 koní do 81 kW/110 koní.
Mnohem podstatnější než motorový prostor ovšem bude ten zavazadlový, na ohlášení jeho objemu si ale budeme muset počkat. Jelikož ovšem hatchback chce být rekordmanem ve své třídě, lze podobné ambice očekávat také u praktičtější verze. A jelikož stávající generace při sklopených zadních sedadlech nabízí 1 485litrů, novinka by snadno mohla prolomit patnáctisetlitrovou hranici.
Díky za fotky, Jakube!
Nové kombi bylo nachytáno při testech, linie Tornado mu sluší více než hatchbacku
Krátká verze se nám dnes oficiálně odhalila ve stejném modrém odstínu, o vzhledu praktičtější verze si tak můžeme udělat docela jasnou představu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 40 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 41 minutami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před hodinou - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 3 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 4 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva