Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Citigo 2017: žádný facelift, jen pár drobných novinek
28.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejmenší model Škody nedostane litrový turbomotor. Místo toho si musí vystačit s deštníkem či LEDkami pro denní svícení.
Novinky od Škody se nám v poslední době objevují potají. Nejdříve vyšlo najevo, že francouzké zastoupení pro poslední ročník závodu Tour de France stvořilo Fabii Combi ve výbavě Laurin a Klement. Stejně tak potichu proběhla modernizace nejmenšího modelu Citigo. Na druhou stranu se ovšem nejedná o takový facelift, jakého se dočkal spřízněný Volkswagen up! a jaký jsme očekávali i u nejmenší škodovky. Místo toho jde spíše o drobné změny ve výbavě související s modelovým rokem 2017.
Na rozdíl od německého bratrance se CitiGo bude muset obejít bez přeplňovaného litrového tříválce o výkonu 90 koní, se kterým up! dosahuje jízdní dynamiky původního Volkswagenu Golf GTI. V případě Škody i nadále zůstává výkon na 44 kW/60 koních, 55 kW/75 koních či 50 kW/68 koních. Ceny pak startují na sumě 197 900 Kč za třídvířko s nejslabší verzí motoru 1,0 MPI ve výbavě Active.
Novinkou pro všechny varianty od stupně Ambition nahoru je zařazení diod pro denní svícení do standardní výbavy. Úroveň Style bude mít ještě zatmavené koncové lampy. A kromě základní výbavy Active pak můžete v každém případě počítat rovněž s již pomalu tradičním deštníkem, ten ovšem nenajdete ve dveřích jako u Superbu, ale ve schránce pod sedadlem spolujezdce.
Další změny jsou spojeny s audio systémy, kde vrchol představuje rádio Swing s šesti reproduktory a Sound systemem. Nová je pak i automatická klimatizace Climatronic, která je ovšem standardně spojena pouze s vrcholnou úrovní Czech Team. Ve všech ostatních případech je třeba doplatit 6 000 Kč.
Obdobná strategie je spojena také s bezpečnostní sadou City Safe Drive a Rain and Light Assist, jenž zahrnuje dešťový a světelný senzor či brzdný asistent. Za tento prvek se ovšem již připlácí 7 400 Kč. Tím nám ale novinky definitivně končí, informace o dalších prvcích výbavy naleznete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 557 kB).










Škoda Citigo se nakonec stejného faceliftu jako Volkswagen up! nedočkala, místo toho přišly jen drobné změny ve výbavě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 2 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.01. 13:15 - řidičBOB