Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Sedmimístné SUV Škoda nachytáno v Alpách, už s částí své karoserie
3.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chystaný nový vůz sice nadále halí panely karoserie Škody Yeti, s těmi jsou však spárovány části novinky.
Mladoboleslavská automobilka zjevně při vývoji svého nového sedmimístného SUV nehodlá nic ponechat náhodě. Zatímco tedy nedávno byla novinka, která může, ale nemusí dostat název Snowman, nachytána na Severní smyčce, nyní vyrazila do Alp. Oproti minulému prototypu však došlo k posunu v rámci karoserie. Ta sice i nadále používá panely Škody Yeti, některé prvky však již patří chystanému SUV.
Řeč je v tomto ohledu zejména o přední části, kde si můžeme povšimnout nové čelní masky a světel. Kromě toho jsou na první pohled jasně patrné vystouplé blatníky, které naznačují, že tato testovací mula již používá podvozku Škody Snowman s citelně širším rozchodem kol. Díky tomu by šířka vozu měla být takřka identická s Volkswagenem Touareg.
Více z nových snímků aktuálně nemůžeme vyčíst, zopakovat tak můžeme pouze již dříve vyřčené. Tedy že novinka se vyšvihne na vrchol nabídky mladoboleslavské značky vedle Škody Superb. S novou generací tohoto modelu bude sdílet také pohonné ústrojí, kdy podle šeptandy v zákulisí bude použito všech šest agregátů. Nejspíše tedy můžeme očekávat i příchod 280 benzinových koní.
Podle dostupných zdrojů je momentálně mimo hru hybridní ústrojí, neboť to by cenu navýšilo o takřka dvě stě tisíc korun, čímž by se daná verze stala jen těžko prodejnou. Přesto nejníže Škoda necílí, neboť s pohonem předních kol spřáhne jen méně výkonné agregáty. Většina modelů by ovšem měla být osazena systémem Haldex páté generace, který dokáže zásobovat i zadní nápravu.
Více se dozvíme v příštích měsících, neboť Škoda již dala najevo, že sedmimístné SUV bude odhaleno ještě letos. Zatím ovšem není stoprocentně jasné, zda se ukáže pouze koncept nebo rovnou produkční verze. Pokud by přitom platila první varianta, pak by hotový vůz dorazil nejspíše až příští rok v březnu do Ženevy nebo v říjnu do Paříže.
Níže si můžete prolistovat šest špionážních fotek, další si můžete prohlédnout v galerii na Autoevolution.com.
Nové testovací muly sedmimístného SUV Škody sice nesou ještě část karoserie modelu Yeti, čelní maska či rozchod kol však již patří novince
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 2 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Němci začali ve velkém tankovat syntetická paliva, i když jsou dražší. Snáz pak projdou STK
22.10.2024 - Audi dokázalo ze svého největšího moderního propadáku udělat 19 let po jeho zaříznutí ještě větší nesmysl
22.10.2024 - Nové Ferrari za 90 milionů předvedlo svůj zvuk. I nuda je silné slovo, není slyšet prakticky vůbec
22.10.2024 - Nová Škoda Fabia RS existuje, akorát si tak neříká. Má 190 koní, koupit si ji bude moci jen stovka lidí
22.10.2024 - Druhé nejlevnější SUV Mercedesu láká jako ojeté ještě nižší cenou, už po pár letech ho trápí obří propady hodnoty
22.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva