Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Toledo 2014: rapidní modernizace se musí obejít bez xenonů
27.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S příchodem českého ceníku víme vše o modernizaci španělského sedanu. Motor 1,6 TDI o výkonu 90 koní v něm figuruje, lepší světla již nikoliv.
O lehké modernizaci Seatu Toledo jsme se poprvé zmiňovali již před letními prázdninami. Teprve nyní však máme k dispozici všechny informace a také novou sadu fotografií, na kterých se španělský bratr Škody Rapid ukazuje ze všech stran. Dá se ovšem říci, že změny oproti předchozímu modelovému roku by nemusel poznat ani zaměstnanec automobilky. Zvenčí se totiž novinka profiluje jen novým designem litých kol. Ve srovnání se Škodou Rapid je tak Toledo bráno jako „chudší příbuzný“, neboť xenony zde nedostanete ani za příplatek.
Samotná výbava španělského sedanu ovšem byla patřičně upravena, zvláště ve dvou vyšších stupních výbavy, kde se objevuje i nový motor 1,6 TDI naladěný na 66 kW/90 koní. Ten si na úrovni Reference můžete pořídit za 391 900 Kč v kombinaci s manuální převodovkou, automat DSG pak k ceně přihazuje dalších 40 tisíc. To samé pak platí i o vrcholné výbavě Style, kde Toledo 1,6 TDI startuje na částce 412 900 Kč.
Po stránce výbavové se měnil hlavně vrcholný stupeň, kde nechybí elektrické ovládání zadních oken dostupné i z místa řidiče. Tím vylepšení určené pro náš trh končí, ve své domovině však Seat ještě pozměnil dostupnost zadních kotoučových brzd. U nás je dostanete standardně pouze s motorem 1,4 TSI, ve Španělsku jsou k mání s výbavou Reference a Style pro všechny modely. Tak alespoň praví ceníky, je ale možné, že ten český je v tomto směru pouze nepřesný.
S tímto rozšířením ale můžeme modernizaci Seatu Toledo uzavřít komplexně, přičemž detaily jako obvykle najdete v kompletním ceníku (PD,F 1,2 MB), který lze stáhnout z oficiálních stránek českého zastoupení. S příchodem zimy byste pak pozornost měli věnovat i paketu Winter, který lze za 10 500 Kč pořídit s jakoukoliv úrovní výbavy a který přihazuje vyhřívaná sedadla.
Seat Toledo modelového roku 2014 nakonec nedostane xenony jako Škoda Rapid. S motorem 1,6 TDI o výkonu 90 koní jej však objednat můžete
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva