Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Exeo ST: A4 Avant ve španělském podání
11.2.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Okruh rodinných vozů značky Seat obohatí další model. A není velkým překvapením, že půjde o model Exeo ST neboli Sport Tourer. Na českém trhu by se mohl objevit po prázdninách.
Tip: Seat chystá facelift pro Leon a Alteu a dodatečené koně pro Leon FR
Seat Exeo Sport Tourer tak trochu mate tělem. Podle názvu sportovec, v reálu rodinné kombi. Nicméně stejně jako verze sedan, i kombi je založeno na minulé generaci Audi A4. Jediným rozdílem oproti sedanu tak jsou vnější rozměry. „Kombík” je samozřejmě delší, celková délka je 4,67 metru. Objem zavazadlového prostoru činí 442 litrů. Seat bohužel zveřejnil pouze jediný snímek, na kterém je vidět řešení zádě. Zbytek vozu si můžete prohlédnout ve videospotu modelu ST.
Exeo ST se na český trh dostane někdy na podzim, příchod sedanu je naplánován již na květen. Domácí Škoda Octavia tím nesporně dostane těžkého konkurenta.
Obě varianty Seatu Exeo se budou dodávat se čtrnácti barvami karoserie v kombinaci v sedmi různými úpravami interiéru. Základní verze Reference bude sériově vybavena sedmi airbagy, přičemž další dva boční airbagy pro cestující na vnějších zadních sedadlech bude možné objednat u všech modelů na přání.
Mezi další prvky sériové výbavy verze Reference budou patřit systémy ABS + TCS a ESP s brzdovým asistentem EBA, dvouzónová automatická klimatizace, šestnáctipalcová ocelová kola, palubní počítač, elektrické ovládání bočních oken v předních a zadních dveřích, vyhřívaná a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, mlhovky, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio s přehrávačem CD a MP3, vstup AUX-IN, čtyři reproduktory a úchyty Isofix na předním sedadle spolujezdce a vnějších zadních sedadlech včetně třetího kotevního bodu Top Tether. Pro náročnější zákazníky jsou určeny verze Style a Sport s ještě bohatší výbavou.
Výběr motorů bude následující:
Zážehové jednotky
1,6l - 75 kW (102 k)
1,8l - 110 kW (150 k)
2,0l TSI - 147 kW (200 k)
Vznětové jednotky
2,0 TDI - 105 kW (143 k)
2,0 TDI - 125 kW (170 k)
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před hodinou - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. A není to jen ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno se i vyplatí
před 3 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 4 hodinami - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
před 6 hodinami - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva