Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Exeo Ecomotive: slibovaný španělský šetřílek odhalen
21.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Pár měsíců po uvedení mírně modernizovaného modelu Exeo vypouští Seat také slíbenou úspornou verzi Ecomotive. A rovnou ve dvou variantách.
Štítek hospodárnějšího modelu budou nosit jak sedan, tak i kombi ST, ale hlavně dva motory o stejném objemu 2,0 TDI. Jeden z nich může nabídnout 120 koní a 290 newtonmetrů, druhý má 143 koňských sil a o 30 Nm vyšší maximální točivý moment.
Ve spojení se šestistupňovými manuálními převodovkami vykazují podle měření stejnou průměrnou spotřebu 4,5 litru na 100 km, v obou případech tedy o 0,4 litru nižší, než Seat uvádí u standardních modelů bez přívlastku Ecomotive.
Jako obvykle toho konstruktéři dosáhli použitím pneumatik s nižším valivým odporem a vyšším provozním tlakem, instalací systému stop-start a patrně i dalšími dílčími úpravami, které ale budou známé až potom, co budeme mít kromě neoficiálních zdrojů také tiskovou zprávu Seatu.
Podle španělského Autoblogu bude verze Ecomotive kombinovatelná se všemi stupni výbavy (Reference, Style a Sport) a ve standardu budou třeba šestnáctipalcová hliníková kola. Cena nové řady Exeo Ecomotive bude startovat na částce 24 950 Eur za sedan se 120 koňmi a končit na hodnotě 30 060 Eur za 143koňové kombi ST v provedení Sport.
České ceny každopádně můžou a s největší pravděpodobností i budou vypadat jinak, takže to berte jen jako předběžný nástřel. Nepochybujeme ale o tom, že Ecomotive bude k mání i u nás, příležitost nabízet podobný model si místní zastoupení jistě nenechá ujít.
Tip: Přečtěte si náš test Seatu Exeo ST alias kombi s motorem 2,0 TDI.
Ecomotive pořídíte pouze jako diesel, ale zase ve dvou výkonových verzích
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva