Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Rezvani Beast Speedster: levnější a přístupnější Beast je stále moc drahý
10.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rezvani Beast Speedster nabídne více pohodlí a jen o trochu méně rychlosti. Má 304 koní a na stovce je za 3,5 s, ovšem stále stojí ohromné peníze.
Rezvani Beast, které se plně odhalilo před pár měsíci, slibuje ohromující výkony díky svým 507 koním na 748 kilogramů. Je to sice „jen” Ariel Atom s karbonovou kapotáží, ale je silnější a nevypadá jako naštvaná moucha. Také svými sedačkami z holého karbonu a závodního displeje místo klasického přístrojového štítu působí skoro jako závodní auto. Přesto je jeho čtyřmilionová cenovka vážně ambiciózní.
Pro ty, kteří ji nepřekousnou, dostal Beast levnějšího, „základního” bratra, nazvaného Beast Speedster. Vizuální změny aby tu člověk hledal lupou a ani tak nebude úspěšný, pokud pomineme barvu a nápis Beast Speedster za předními koly. V kabině nicméně pár změn je - sedačky dostaly kožené čalounění a přístrojový štít tu je klasický s ručičkami. Pochází, nikoliv nečekaně, z Atomu.
Největší změna je ale v pohonném ústrojí. Beast Speedster nemá 507 koní, nýbrž 304, tedy o nějaké dvě stovky méně. Motor je tu stejný, 2,4litrový kompresorový čtyřválec Honda, a také váha zůstává na stejné hodnotě, tedy 748 kilogramů. To znamená 406,4 koní na tunu, tedy pořád hodnotu lepší, než nabídne lecjaký jiný sporťák. Zrychlení na stovku má trvat jen 3,5 vteřiny a je tu manuální převodovka.
Tohle auto tedy můžeme spíš než za základní verzi Beastu považovat za jaksi přístupnější. Speedster nebude tak divoký a bude díky onomu čalounění pohodlnější, i když to pořád nebude žádný grand tourer. Speedster je také levnější, ale pořád zdaleka ne levný - stojí 139 tisíc dolarů, tedy asi 3,3 milionu korun. To jsou pořád peníze, za které člověk pořídí Porsche 911, Mercedes AMG GT či něco podobného.
Změny oproti Beastu v designu aby člověk u Speedsteru hledal lupou, pomineme-li červenou barvu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 10 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 11 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.25. 23:45 - abgx1
- Detektory policejních radarů 11.25. 22:33 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.25. 21:44 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 13:55 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 11.25. 11:40 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.25. 11:30 - audis
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus