Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Range Rover Evoque Convertible je venku, má plátěnou střechu a vysokou cenu
9.11.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Otevřený Evoque dostane jen ty nejsilnější motory. Zvládne to, co každý jiný Evoque, ale navíc bude pořádně těžký a drahý.
Range Rover Evoque Convertible je realitou. Ne že by to někoho překvapovalo, když se tento stroj dostal na svět už dříve díky špionážním fotkám z natáčení reklamy, jeden z našich čtenářů potkal sériovou verzi na D1 a koncept je starý už tři roky. Pořádné fotky a informace o sériové verzi ale máme k dispozici až nyní s jejím oficiálním odhalením.
Výstavní debut si tento stroj odbude koncem listopadu v Los Angeles, příliš mnoho informací už ale autosalon nepřidá, víme toho spoustu. Nejpodstatnější rozdíl oproti verzím s pevnou střechou je pochopitelně právě plátěná střecha, která se složí za 18 vteřin a natáhne za 21 a můžete s ní manipulovat až do rychlosti 50 km/h.
Ubrala na prostoru zavazadelníku, který je nyní přístupný malým otvorem v zádi auta. Má 251 litrů, o nějaké dvě stovky méně než klasický třídveřový Evoque, a zda je střecha složená či natažená, jeho velikost to neovlivní. Nějakou bagáž pojme, není to jen na tři bílé košile a ruličku stoeurovek, ale pomůže, pokud jste zdatní v Tetrisu.
Změny jsou také ve struktuře auta, máme tu zesílené A-sloupky a zpevněnou spodní část karoserie pro lepší torzní tuhost. A samozřejmě něco váží také mechanismus střechy, konkrétně prý 68 kg. Ve výsledku je skalpovaný Evoque o 270 kg těžší než verze s pevnou střechou.
Pod kapotou si nebude možno moc vybírat, Evoque Convertible bude vrcholový model, takže tu budou jen nejsilnější motory. Benzínový dvoulitr o 240 koních a devítistupňový automat bude jedinou volbou pro USA, v Evropě bude k mání také diesel TD4 Ingenium o 180 koních. Jakkoliv se diesel v kabrioletu může zdát jako naprostý nesmysl, Evoque Convertible není ani zdaleka první.
Po stránce výbavy v kabině nečekejme velké změny oproti ostatním Evoque, až na nový displej infotainmentu. Ten má úhlopříčku 10,2" a posádka jím může ovládat nový palubní systém InControl Touch Pro, který se postupně bude dostávat do všech aut Jaguaru Land Roveru.
Do Los Angeles si Britové nenechali ani první ceny, známe již americký i britský základ. V USA s benzínovým dvoulitrem přijde Evoque Convertible nejméně na 50 475 dolarů, tedy cca 1,25 milionu korun. V Británii bude základem diesel a přijde kompletně včetně přihlášení na 47 500 liber, tedy cca 1,77 milionu korun. Českou cenu odhadujeme někam blíže té britské...















































Evoque Convertible zaujme, ale zájemci si musí připravit pořádný balík
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky včera 19:00
- Alex Marquez vyhrál rovněž časový trénink včera 16:00
- Filip Salač postoupil přímo do Q2 včera 15:00
- V Jerezu začal nejrychleji Alex Marquez včera 10:00
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? 24.4.2025
Nejnovější články
K mání je vzácné super Porsche zabavené slavnému pašerákovi drog, tehdy to bylo nejrychlejší silniční auto světa
před 9 hodinamiVW možná konečně pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla mít, jen oklikou
před 11 hodinamiČíňané začali prodávat svůj Rolls-Royce Cullinan pro chudé. Není to jen kopie, má skoro 900 koní a že s nimi zvládá věci
včeraVyhnaný šéf Nissanu musí koulet očima, jím kdysi zachráněná firma se propadla do nejvyšší ztráty v historii, přesahuje 100 miliard
včeraPrvotina automobilky financované Jeffem Bezosem je tím obyčejným autem, které na trhu chybí, má dokonce okna na kličky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva