Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Projděte si kompletní české ceny a výbavy VW Golf 2017, nabídka je ohromná
24.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný Golf toho i na českém trhu nabízí tolik, že by se v tom jeden ztratil. K dispozici je dokonce i verze R s šesti a osmi dveřmi.
České ceny většiny variant faceliftovaného Volkswagenu Golf jsme vám ukázali už minulý týden, kdy je předčasně odhalil jeden prodejců. Sice jsme se tak touto cestou dozvěděli o tom, kolik novinka bude stát a také o překvapivém příchodu Golfu poháněného novým motorem 1,5 TSI Evo, podrobnosti o tom, co za své peníze dostanete, ale zůstaly neznámé. Tehdy se mluvilo o tom, že tuzemské zastoupení VW veškeré další informace zveřejní tento týden a dočkat jsme se měli též spuštění konfigurátoru.
Částečně se tak i opravdu stalo, byť po klasickém ceníku budete na stránkách českého Volkswagenu i nadále pátrat marně. Konfigurátor pro je ale v provozu, přičemž se snaží být uživatelsky přívětivý zejména vůči těm, kdo vědí, co přesně chtějí. Pokud tedy toužíte třeba po hatchbacku s benzinovým motorem, manuálem a pohonem předních kol, stačí pár kliknutí a výběr je před vámi.
Zaškrtnout lze samozřejmě všechny možnosti, stejně tak můžete navíc přistoupit k vzájemnému porovnávání jednotlivých úrovní výbavy. Právě na jejich obsah se dnes zaměříme, protože ceny, které známe z minulého týdne, skutečně jsou oficiální. Startuje se tedy opravdu na 411 900 Kč, za což dostáváte hatchback s litrovým tříválcem o výkonu 110 koní, šestistupňový manuál a stupeň výbavy Trendline.
Standardem jsou na této úrovni 15palcová ocelová kola, kůží obšitý volant, látkové čalounění, automatická klimatizace, rádio Composition Colour v kombinaci s 6,5palcovým barevným dotykovým displejem, kompletní sada airbagů včetně kolenního pro řidiče, systém detekce únavy řidiče, palubní počítač Plus, elektronický diferenciál XDS a LEDky pro denní svícení.
Trendline je spojen s benzínovým tříválcem, pokud chcete jiný motor, musíte zamířit na úroveň Comfortline. V ní jsou zahrnuty litá kola, jejich velikost se však liší mezi 15 a 16 palci v závislosti na zvolené motorizaci. S motorem 1,0 TSI (od 457 900 Kč) jsou menší, u dvoulitrového dieselu naladěného na 150 koní (od 555 900 Kč) lze již počítat s většími. K dispozici jsou dále motory 1,4 TSI se 125 koňmi (475 900 Kč) nebo 150 koňmi (505 900 Kč) a také zmiňovaný 1,5 TSI Evo zde jen se 130 koňmi (494 900 Kč). Mozaiku doplňuje druhý diesel 1,6 TDI (115 koní) za nejméně 513 900 Kč.
Další výbavové rozdíly se skrývají zejména v odlišných dekorech či čalounění, přikročíme tedy rovnou k vrcholné úrovni Highline. Zde se již počítá jen s 16palcovými ráfky, větší lze ale pořídit za příplatek. Mimo to je již standardem akustický parkovací systém Parkpilot, adaptivní tempomat s funkcí Front Assist a City Break či rádio Composition Media a 8palcový displej. Světla jsou ale stále halogenová. Na této úrovni se startuje na sumě 558 900 Kč za jedna-čtyřku TSI se 150 koňmi, stejně výkonný nový 1,5litrový čtyřválec TSI Evo vychází na 571 900 Kč. Diesely zastupují opět 1,6 TDI a 2,0 TDI za nejméně 566 900 Kč resp. 608 900 Kč.
Dále v nabídce figurují varianty R-Line Comfortline a R-Line Highline, v jejichž případě jednotlivá výbava odpovídá již jmenovaným úrovním. Odlišnosti najdete ve vzhledu, neboť s nimi přichází výraznější bodykit a 17palcová litá kola. Uvnitř pak nechybí sportovní sedadla. Ceny startují na částce 482 900 Kč za R-Line Comfortline s motorem 1,0 TSI a končí na 618 900 Kč za R-Line Highline s motorem 2,0 TDI.
Ve všech případech byla dosud řeč o cenách vozu s pěti- nebo šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. Sedmistupňové DSG cenu pokaždé navyšuje o 60 tisíc korun, u některých verzí lze sáhnout i po pohonu 4x4, který cenu zvyšuje o 70 tisíc Kč. Pokud namísto hatchbacku zatoužíte po kombíku, na všech úrovních připlácíte 30 tisíc Kč.
Ani tímto ale nabídka nekončí, dále tu máme verze GTI, GTI Performance, GTD a R. Ve všech případech dostáváte na výběr třídveřovou nebo pětidveřovou karoserii, u zbytku nabídky je k mání pouze pětidvířko. Samozřejmostí je ve všech případech výkonný motor, který může být doplněn manuální či automatickou převodovkou. „eRko“ má standardně pohon všech kol.
Ceny startují na 692 900 Kč za GTI s výkonem 230 koní, tedy stejně jako verze GTI Performance. Ovšem pouze za předpokladu, že sáhnete po manuálu, s automatem je vyšší provedení naladěno na 245 k. To je s oběma převodovkami vybaveno mechanickou uzávěrou na předních kolech či 12,3palcovým virtuálním kokpitem uvnitř.
Pro úplnost pak jen dodáme, že Golf GTD je k dispozici od 687 900 Kč, Golf R pak od 989 900 Kč. V jeho případě je třeba odpustit českému zastoupení jistého „tiskařského šotka“, který ovlivnil počet dveří. Pod číslovkami 3 a 5 se objevuje provedení s automatem, základní manuál je třeba hledat pod číslovkami 6 a 8. Tím ale končíme, nyní již mohou odstartovat vaše hrátky v konfigurátoru - k dispozici jsou jeden pro hatchback a druhý pro kombík. Možností voleb je tu vážně spousta...
Nabídka verzí inovovaného Golfu je skoro nekonečná. Najde se i... provedení s 6 a 8 dveřmi
Uniklé přehledy cen vybraných verzí VW Golf 2017 z minulého týdne
Volkswagen Golf 2017 s paketem R-Line
Volkswagen Golf Variant 2017
Volkswagen Golf Variant 2017 s paketem R-Line
Volkswagen Golf GTI 2017
Volkswagen Golf GTD 2017
Volkswagen Golf GTD Variant 2017
Volkswagen Golf R 2017
Volkswagen Golf R Variant 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 2 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva