před 6 hodinami | Petr Miler
Jestli bylo v roce 2024 něco jakýmsi „elektrickým leitmotivem” komentářů optimistů k této věci, pak šlo o slova jako: „VW to s elektromobily moc nejde...
před 7 hodinami | Petr Prokopec
Už první oficiální fotky budily rozpaky, ale vzhledem k tomu, že skoro nebylo co zkazit, jsme to nebrali tragicky. Realita ale poněkud tragicky působí...
před 9 hodinami | Petr Prokopec
U některých kontroverzně zvolených aut roku si řeknete aspoň cosi jako: „Blbost, ale třeba to lidé budou kupovat.” Tady už se dokonce ví, že tohle aut...
před 11 hodinami | Petr Miler
Uvážíme-li, co všechno automobilka už radu let dělá pro to, aby se stal pravý opak, je to vlastně fascinující výsledek. Pozoruhodné ovšem také je, jak...
včera | Petr Prokopec
Italská automobilka se doslova shlédla v hybridizaci, v případě svých sporťáků tak již bez elektřiny nedá ani ránu. Spásou staromilců se tak jevil už ...
včera | Petr Miler
Absurdní a naprosto zbytečná sága okolo pohonů pro nové malé Fiaty je u konce. Jakmile vedení koncernu Stellantis opustil Carlos Tavares, je najednou ...
včera | Petr Prokopec
A má k tomu dobrý důvod. Krom toho, že jde o jednu z příčin obliby SUV, Talagon s modernizací zřejmě pozbude část své výjimečné techniky. O to sebevěd...
včera | Petr Prokopec
Do koncernu Stellantis se po odchodu Carlose Tavarese vrací zdravý rozum a s ním lidé, kteří nechtějí vycházet vstříc jen politickým či ideologickým z...
včera | Petr Miler
Strategie čtyř kruhů se ukazuje být přesně tak nefunkční, jakou se od začátku zdála být. A je těžké si představit, že by letošní rok přinesl obrat, to...
13.1.2025 | Petr Miler
Tak ani tohle nevyšlo. Teorie za pokusem nabídnout v elektrické podobě jednu z legend Hertzu byla možná zajímavá, v praxi ale pouhé elektrické připodo...
13.1.2025 | Petr Prokopec
Stalo se špatným zvykem automobilové branže udělat dříve nebo později z kdejakého populárního modelu elektrické SUV. Sanderu by se to mohlo přihodit t...
13.1.2025 | Petr Prokopec
Nejenže se na něj dá konečně koukat, v útrobách má už v základu 163 koní i bohatou výbavu. A stát bude o stovky tisíc míň než nejzákladnější z Kodiaqů...
13.1.2025 | Petr Prokopec
Kdyby šlo o vůz na konci svého životního cyklu, takovým slevám by se málokdo divil. Jenže on se zrovna začal prodávat, na čerstvých fotkách vidíte jed...
13.1.2025 | Petr Miler
Když se vám nedaří přesně tam, kde jste si malovali pravý opak a na co se soustředila vaše strategie, je to pochopitelně velmi bolestivé. Čemu ale můž...
12.1.2025 | Petr Prokopec
Kov, dřevo, karbon a dnes snad i plast v různě líbivých podobách... To všechno může působit v interiéru dobře, je to ale drahé, zvlášť když to chcete ...
12.1.2025 | Petr Miler
Představa, že Volkswagen jedná primárně v souladu s představami těch, kteří si od něj mají něco koupit, je lichá už roky. Někteří o tom pochybují, ten...
11.1.2025 | Petr Prokopec
Mluvilo se o tom už nějakou chvíli, teď je to oficiální. Ačkoli tyto vozy přišly na svět s cílem nabídnout jen bateriový pohon, nakonec bude VW muset ...
11.1.2025 | Petr Miler
Po předchozích neúspěších nešlo při celoročním účtování čekat zázraky, přesto zaskočí, jak mizerně si třícípá hvězda v některých ohledech vedla. Zejmé...
11.1.2025 | Petr Prokopec
Zázračné prozření porotců čekat nešlo, ale aby i na začátku roku 2025 zvolili za vítěze COTY auto ušité na míru přerozdělovacím mechanismům, které za ...
11.1.2025 | Petr Miler
Němci dál nejeví nejmenší zájem o to, co lidé chtějí, co se prodává a co ne. A jedou si svou. Končí tak i s poslední verzí Arteonu, který byl na jednu...