Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche Macan Turbo dostalo 40 továrních koní navíc, teď dá stovku za 4,4 sekundy
2.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Menší SUV ze Zuffenhausenu je nově k mání s paketem Performance. Ten zvedá výkon na 440 koní, nejvyšší rychlost pak na 272 km/h.
Porsche Macan Turbo rozhodně není tím druhem vozu, který bychom mohli označit jako pomalý. Díky přeplňovanému 3,6litrovému šestiválci, jenž produkuje 400 koní a 550 Nm točivého momentu, zvládne zrychlení z klidu na stovku za 4,4 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 266 km/h. To jsou vskutku působivé parametry, zvláště pak na SUV, jehož hmotnost dosahuje téměř dvou tun (konkrétně 1 925 kg).
Nově jej lze vybavit paketem Performance, který z něj udělá ještě větší střelu. Pohonná jednotka zásluhou Powerkitu dává k dobru o 40 koní a 50 Nm více (tedy celkově 440 koní a 600 Nm), což akceleraci srazí o čtyři desetiny na rovné čtyři sekundy. Maximálka pak narůstá na 272 km/h.
Jen u motoru ovšem paket Performance nezůstává, představit si tak můžeme o poznání efektivnější přední brzdy s šestipístkovými třmeny, u kterých průměr kotoučů narostl o 30 milimetrů na 390 mm. Standardní podvozek pro změnu klesl o 15 milimetrů blíže k zemi, příplatková varianta se vzduchovými měchy pak o 10 mm. Mimo to se do základní výbavy nastěhoval ještě paket Sport Chrono a sportovní výfuk.
K dispozici je ovšem i rozsáhlá příplatková výbava, která zahrnuje kupříkladu paket Turbo Exterior. Jeho součástí jsou 21palcová litá kola z Porsche 911 Tubo nebo čelní LEDky doprovázené technologií Dynamic Light System Plus. Okořenit je ovšem možné také interiér, a to třeba černou kůží, doplňky z Alcantary a karbonovými dekory.
Zbývá již jen dodat, že ceny v sousedním Německu startují na sumě 91 142,90 EUR včetně daně (cca 2 463 500 Kč). Na českém trhu bude Macan Turbo s paketem Performance o trochu dražší kvůli vyšší DPH. První exempláře pak k zákazníkům zamíří ještě na sklonku letošního roku.
Porsche Macan Turbo je nově k mání s paketem Performance, který výkon zvedá na 440 koní. Stovku tak zvládnete za 4,4 sekundy, maximálka činí 272 km/h
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovkou
před 3 hodinami - Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
před 5 hodinami - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
před 6 hodinami - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před 8 hodinami - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva