Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche Cayman GT4 je v konfigurátoru, řádit můžete až do 3,6 milionu Kč
14.2.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Cayman GT4 je nejspíš poslední vpravdě řidičské auto od velké automobilky, které kdy bude představeno. Už proto podle nás stojí za každý haléř své ceny.
Pokud někdo z vás poslední léta strávil třeba na pustém ostrově, může mu příchod Porsche Cayman GT4 přijít jako představení sice zajímavého, ale ne až tak mimořádného auta. Atmosféra, zadokolka, manuál a dál? Dál nic, jenže přesně tohle dnes stačí k tomu, aby takové auto bylo něčím výjimečným, a to i v nabídce výjimečného výrobce. Cayman tohle dnes nabízí, nejen ve verzi GT4, ale dlouho nabízet jistě nebude. Ne nadarmo jsme jej zařadili na seznam 17 aut, která je třeba koupit, dokud to jde a pokud nás máte za bláznivé staromilce, přečtěte si slova Waltera Röhrla. I ten si ještě koupil Cayman s šestiválcovou atmosférou, dokud to vůbec je možné. Ví, že brzy nebude a také ví, že malé turbo se nebude s to klasickému šestiválcovému boxeru vyrovnat.
Čerstvý příchod verze GT4 se zdá být bezpečným přístavem pro nadšené řidiče na mnoho dalších let, jenže tak to být nemusí. Atmosféricky plněné motory dnes končí i při pouhých faceliftech, však tak dopadlo Ferrari 458 a brzy tak dopadne i sestřička jménem 911. Může se tak velmi snadno stát, že GT4 vydrží v nabídce jen pár let a pokud hoříte pro jeho charakteristiky, měli byste jej koupit - jsme přesvědčeni, že nový sporťák s výše zmíněnou trojicí už žádná velká automobilka nepředstaví, nikdy.
Pravdou je, že Cayman GT4 nedává svou kůži lacino, základ v Německu přijde na 85 776 Eur (cca 2,37 milionu Kč), ale podle nás za to stojí. Máte-li na něj spadeno, pak si již můžete skočit sestavit svůj kousek do německého konfigurátoru, kde se GT4 čerstvě objevilo. Dá se říci, že nadšený řidič ke spokojenosti o mnoho více než základ potřebovat nebude, Porsche ale tradičně nabízí spoustu individualizačních „serepetiček”, které dokážou cenu posunout o hodně dál. Třeba kožené, hliníkové nebo dokonce karbonové obložení kde čeho za desetitisíce Kč...
My jsme s autem na přiložených obrázcích „dostali” z konfigurátoru cifru 129 907,15 Eur, tedy bezmála 3,6 milionu Kč, ale z hlediska očekávaného využití je to nesmysl. Přesto pěkný, vy se jistě doberete k jiným specifikacím...
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.



Jak vidno, Porsche Cayman GT4 nemusí být žluté ani modré...
...jak je vykreslily první oficiální fotky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
před 7 hodinamiFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nejnovější články
Němci srovnali elektrické kombíky Audi A6 a BMW i5. Vedle dieselových verzí to připomíná automobilovou paralympiádu
před 3 hodinamiNový Cadillac za 7,5 milionu nutí majitele proplazit se kufrem, pokud se mu vybije baterie. A i druhé řešení je slušná osina v zadnici
před 5 hodinamiVW upřesnil, jakými spalovacími motory napraví své elektromobily. Tváří se, jako by šlo o okrajovou možnost, chce je ale skoro každý
před 6 hodinamiNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
před 7 hodinamiČíňané prý lžou o aerodynamice svých aut. Tohle vyšlo z testu nesrovnatelně hůř, než automobilka uvádí
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 05.07. 22:01 - Brus
- Rychlodotazy před 2 hodinami - Stepan
- S větrem ve vlasech.... před 3 hodinami - pavproch
- Detektory policejních radarů před 3 hodinami - Eda
- Suzuki obecně před 4 hodinami - jerry
- Vačka palivového čerpadla před 9 hodinami - AronLehner
- Hyundai i30 1.4 80kw dnes - rubydix
- Dacia Duster - nové vlákno včera - M.Z.