Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche Cayman a Boxster prošly faceliftem
20.11.2008 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Los Angeles Motor Show otevřela své brány a jednou z očekávaných novinek bylo odhalení faceliftované dvojice od Porsche, Caymanu a Boxsteru. Budou silnější, lépe vybavené a inspiraci hledají u silnějších bratrů.
Do příchodu nové generace Caymanu a Boxsteru, na jejímž základu pracují u Audi, zbývají minimálně ještě dva roky, a tak je potřeba omladit tuto dvojici malých sporťáků od Porsche. První informace o připravovaném faceliftu jsme přinesli před nějakou dobou a jak se nyní ukazuje, byly pravdivé.
V obou případech došlo na vzhled, motory a také přibyly nové prvky výbavy. Zapomenout nelze na PDK, dvouspojkovou převodovku, která si premiéru odbyla v modelu 911. U obou aut byla upravena příď a záď ve stylu Carrery GT, navíc každé dostalo jiný nárazník a jsou teď zcela jasně odlišitelné. Do předních nárazníků přibyly LED světla pro denní svícení a nově lze Cayman a Boxster koupit s bixenonovými světlomety s natáčením do zatáčky.
U obou motorů v nabídce došlo ke zvětšení objemu a silnější verze S dostala přímé vstřikování paliva. Základní motor má objem 2,9 l a dosahuje výkonu 225 k u Boxsteru a 265 k v Caymanu. Verze S nyní dostanou motor o objemu 3,4 l a výkonu 310, resp. 320 koní. Oba motory standardně spolupracují s 6° manuálem, za příplatek je k dispozici již zmiňovaná převodovka PDK. Ta dle sdělení výrobce nejen významně snižuje spotřebu, ale také vylepšuje zrychlení z 0 - 100 km/h. Cayman S s PDK a systémem Launch Control to zvládá za 4,9 s, s manuálem je to za 5,0 s. Důležitou změnou ovlivňující celkovou dynamiku vozu je možnost objednat do vozu diferenciál s omezenou svorností.
Pokud chcete rychle dojet do cíle, potřebujete nejen silný motor, ale hodí se i dobrá navigace. Do nabídky přichází Porsche Communication Management (PCM) 3.0 obsahující navigaci s HDD a samozřejmě také možnost připojení iPodu či USB klíčenky. A kdyby náhodou bylo po cestě příliš horko či naopak zima, pomohou ventilovaná a vyhřívaná sedadla.













Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
dnesČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejčtenější články
Škoda Elroq RS je venku jako sice hezké, ale jinak naprosto zbytečné a nic neřešící 2,3tunové monstrum
4.4.2025Podívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
4.4.2025Arabský majitel McLarenu spojil slavnou automobilku s dosud neznámým startupem, působí to jako zoufalý pokus o záchranu
4.4.2025Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
4.4.2025Vracející se Honda Prelude poprvé ukázala svůj interiér. Od pohledu je to zklamání, detaily ale potěší
4.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva