Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má po faceliftu, je to nejsilnější 911 s manuálem
9.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
GTS podle očekávání těž přišlo o motor s atmosférickým plněním. Díky turbu ale získalo 20 extra koní a manuální řazení zůstává dále v nabídce.
Stávající nabídka Porsche rozhodně není okleštěná, a to ani za předpokladu, že se zajímáte jen o model 911. Ten je k dispozici v nemalých 16 verzích, svého favorita si tak snadno může nalézt každý. Automobilka z Zuffenhausenu měla ovšem pocit, že stále ještě existují volná místa na trhu, a proto aktuálně vyrukovala s vylepšenou variantou GTS. Ta je přitom k dispozici hned v pěti provedeních (Carrera GTS, Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS Cabriolet, Targa 4 GTS).
Po stránce vizuální celá pětka dostala do vínku nové čelní a zadní světlomety, k nimž se přidávají modifikované nárazníky. Vpředu přitom nechybí čelní splitter z programu Sport Design, vzadu lze pro změnu počítat s černým páskem, který vůz vizuálně rozšiřuje. Dále tu máme ještě dvojici koncovek výfuku, které pokrývá černá barva - tak jako výplet čelní masky nebo 20palcová litá kola s centrální maticí.
Jakkoliv se přitom hlavně černě lakované prvky starají o vizuální odlišení verze GTS od zbytku nabídky, zásadní rozdíl hledejme v motorovém prostoru. Zde sice taktéž najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec, který tak bohužel střídá předchozí atmosférickou jednotku. Vůči ní přitom posílil o 20 koní, máme zde tedy 450 koní a 550 Nm točivého momentu - tedy o 30 koní více než v případě dosud nejsilnějšího Porsche 911 Carrera S.
Pokud do dané rovnice zahrneme automatickou převodovku PDK a pohon všech kol, pak nejrychlejší Carrera 4 GTS zvládá akceleraci z klidu na stovku za 3,6 sekundy. Dle tvrzení automobilky se přitom má v průměru pohybovat za 8,3 litru na sto kilometrů, byť realita samozřejmě bude záviset na sešlápnutí plynového pedálu. Či na vaší volbě, mimo automat je totiž standardně u všech variant GTS stále k dispozici sedmistupňový manuál, což dělá z GTS vůbec nejsilnější „manuální” 911 - od Turba a GT3 výše už můžete volit jen automat, 500koňová 911 R je pak dávno vyprodaná.
Dále je součástí základní výbavy podvozek PASM, se kterým vůz klesl o 10 milimetrů blíže k zemi, či paket Sport Chrono, jehož součástí jsou dynamické úchyty motoru a sportovní výfukový systém. Dále je možné počítat s prvky čalouněnými Alcantarou nebo sedadly stavitelnými elektricky ve čtyřech směrech. Ceny pak startují na sumě 124 451 EUR (cca 3 363 500 Kč) za základní GTS s manuálem a pohonem zadních kol.















Porsche 911 GTS je k mání v pěti variacích, celkovou nabídku modelu tak rozšiřuje na již jednadvacet položek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 10 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Už tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
před 5 hodinamiBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
před 6 hodinamiJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
před 8 hodinamiDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 9 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva