Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 991 Carrera S: tovární výkon až 430 koní nyní pro každého
21.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než dorazí Turbo nebo GT3, rozjede německá sportovní značka individualizaci 991 na několika frontách. Třeba silnější motor 3,8 nabídne všem.
Líbila se vám první speciální edice Porsche 911 991 nazvaná Club Coupe, která byla vybavená výkonnějším boxerem s 430 koňmi? Pak také jistě víte, že těch dvanáct dostupných kousků nebylo určeno běžným smrtelníkům, ale rozebrali si je členové Porsche Clubu. Ačkoli modifikace tohoto vozu nebyly postavené pouze na posíleném motoru, zvláštní model dost možná jeho majitelům trochu zhořkne. Automobilka totiž přichází s možností pořídit stejný výkonový paket pro obě karosářské varianty Carrery S.
Není důvod hloubat, nový individualizační program pro šestiválec o objemu 3,8 litru je naprosto identický s pohonnou jednotkou v Club Coupe. A to znamená nové hlavy válců s přepracovanými vačkovými hřídeli, jiné nasávání se šesticí samostatných klapek, dodatečný chladič, výfukové potrubí s menším protitlakem a elektronickou klapkou upravující decibely proudící ze specifických koncovek. A jako připomínka toho všeho kryt motoru připomínající barvou titan a doplněný skutečným karbonem.
Ve spojení se sedmistupňovou převodovkou PDK a paketem Sport+ bude takto vyladěná Carrera S schopna dosáhnout stovku za rovné čtyři sekundy, o jednu desetinu vteřiny dříve než standardní auto. Ve spojení se sedmistupňovou manuální převodovkou stoupne maximální rychlost z 304 na 306 km/h a u PDK z 302 na 308 km/h. Spotřeba by měla podle Porsche zůstat při normovaném testu na stejných hodnotách.
Kromě továrního tuningu motoru si u Porsche můžete poručit také jeden ze dvou nových optických exteriérových paketů - Sport Design a Aerokit Cup. První z nich je poněkud decentnější a obsahuje pevný zadní spoiler ve tvaru slavného kachního ocasu a zvětšené nasávání v přídi auta. Druhý nejlépe popíšou fotografie rudého kupé. Jinak se ale změnil tvar předního nárazníku a na zádi přibylo větší křídlo. Z nabídky můžete něco vybrat také pro kabinu. Třeba tmavší okna nebo ozdobné lišty vyrobené z karbonu či „kartáčovaného“ hliníku.
Kolik to všechno stojí, Porsche neprozradilo. Ke smůle majitelů speciálního tuctu aut Club Coupe jsme ale přesvědčení, že to bude o hodně menší částka, než těch 4,3 milionu korun, které dali za svou extra edici.
Výšší výkon není pouze výsledkem programování a docela zásadních úprav včetně výměny hlav válců, nasávání a výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 5 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 7 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 9 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 22:39 - GeneHawkins
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch