včera | Petr Prokopec
Takže to bude „echt” německé auto přesně tak, jak šéf značky sliboval, že? A postará se o vynikající finanční výsledky firmy. Nebýt to k pláči, člověk...
včera | Petr Prokopec
A není to náš nápad, tohle navrhuje armádní gigant Rheinmetall. A VW to neodmítá. Bruselu se tak s trochou nadsázky otevírá cesta, jak si zachovat tvá...
včera | Petr Miler
Jak málo stačilo k tomu, aby se z jedné z nejvíc prosperujících automobilek světa stala firma, která neví, k jakému požáru dřív skočit, aby zabránila ...
včera | Petr Miler
Problémy společnosti nejsou nové, po zastavení výroby a propouštění už loni požádala o ochranu před věřiteli a usilovala o restrukturaci skrze svou am...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Je skutečně fascinující, s jakou lehkostí - a s jakými slovy - Ford posílá do propadliště dějin jednu svou ikonu za druhou. A místo nich nám jako budo...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Roky chaotického řízení přivedly japonskou automobilku až na hranici krachu a sama musela přiznat, že bez pomoci zvenčí nejspíš nepřežije. Dosavadní š...
12.3.2025 | Petr Prokopec
Ano, pořád je to možné, otázkou nyní zůstává jen: Jak dlouho ještě? V tuto chvíli ale můžeme být pozitivní, Morgan přivádí na scénu svou novou vlajkov...
12.3.2025 | Petr Miler
A také má desetiletý plán, jak vše zvrátit a dostat VW zpět na výsluní. Počkáme si na něj, v případě úspor ale nechápeme, že marketingově líbivý krok ...
11.3.2025 | Petr Prokopec
To je plán, že? Jaguar už během uplynulých 6 let přišel o 82 procent klientely, nyní má z onoho zbytku zmizet dalších 85 procent. Není načase si přizn...
11.3.2025 | Petr Miler
Před Fordem pst, ale co takhle začít znovu dělat zajímavá auta za rozumné ceny? Ale ne, to je moc nudné, proboha. Automobilka tedy raději nalije do sv...
10.3.2025 | Petr Miler
Tohle auto bylo od začátku předurčeno k tomu stát se velkým prodejní hitem, nakonec jsou ale jeho šance na úspěch ještě větší. Prodávat se začalo tak ...
10.3.2025 | Petr Prokopec
Roky se mluvilo o tom, že trh s auty rozčísne americký Apple, nakonec je to ale jeho čínský konkurent, který zvládá přesně toto. A v expanzi dál už ho...
9.3.2025 | Petr Prokopec
A neskončili proto, že by s nimi automobilka dál nechtěla nic mít, to oni nechtěli snášet chování firmy, která je tlačí do prodeje nežádaných věcí nee...
9.3.2025 | Petr Prokopec
Vypadá impozantně, že? A impozantní je, o tom žádná, tím ale jeho specifické přednosti končí. Jde o 4,5tunové monstrum, které je tak velké a těžké, že...
9.3.2025 | Petr Miler
Na tohle jsou Němci mistři, v tomto ohledu vážně nic neztrácí ze svého tradičního umu. Prodávat Audi oblečení, dostanete v základu kalhoty bez kapes, ...
9.3.2025 | Petr Miler
Někteří s oblibou tvrdí, že stačí, aby elektrická auta zlevnila, a najednou z nich automaticky budou prodejní hity. Každá sleva prodejnosti jistě pomů...
8.3.2025 | Petr Prokopec
I kdyby už do konce života nepracoval ani vteřinu, vydělal si svým působením v čele firmy tolik, že si bude žít jako král, i když sama firma jde ke dn...
8.3.2025 | Petr Prokopec
Tohle je náš dlouhodobý postoj a jsme rádi, že VW je na stejné lodi. Problém je jen v tom, že to neříká poprvé - podobnou změnu sliboval už s facelift...
8.3.2025 | Petr Prokopec
A to jsou smutná slova. Ještě před pár týdny Makoto Uchida hrdě odmítl pomocnou ruku Hondy s obavami o nezávislost Nissanu, dnes se obává o jeho samot...
8.3.2025 | Petr Miler
To by nebylo dne, aby se tato paní nevynořila z temnot jako Magika von Čáry a nepokusila se nás omámit nějakým novým zeleným kouzlem. Je čas vzít si p...