včera | Petr Prokopec
Smysl některých lidí pro realitu je fascinující. Dotace lezly Němcům krkem, neboť znamenaly, že obyčejní lidé platí hrstce bohatších Němců nová auta. ...
včera | Petr Prokopec
Že je hybridní pohon drahým nesmyslem, člověku vyjde už po chvíli práce s kalkulačkou, pokud ale chcete poněkud názornější důkaz Alfa Romeo Tonale s n...
včera | Petr Miler
„Zkoušíme vyrábět levná auta, ale EU nám v tom brání,” říká bez okolků Luca de Meo a dodává, že v roce 2025 se může Renault prodělávat obrovské peníze...
4.1.2025 | Petr Miler
Rozejděte se, tady není nic k vidění, věci jdou zaručeně podle plánu. Aktuální stav je pravda umocněný jednou anomálií, ani pohled na celoroční čísla ...
3.1.2025 | Petr Prokopec
Ani BMW se neposouvá směrem, který by se nám dokonale zamlouval, aspoň se ale snaží neotáčet se zády k vlastním zákazníkům. Proto i nová řada 3 dostan...
3.1.2025 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, že jde o velmi vyspělou část Spojených států, je to opravdu jiný svět. Lidé v Texasu dodnes nenosí s oblibou jen obrovské klobouky, ale i ...
3.1.2025 | Petr Prokopec
A investoři v panice poslali akcie dolů tak moc, že se nachází znovu výrazně pod 400dolarovou hranicí. Na jednu stranu je to vzhledem k odhaleným výsl...
3.1.2025 | Petr Miler
Portfolio Volkswagenu je tak široké, že se skoro nezdá být možné, že by se za celý rok nedočkalo aspoň několika významných novinek. Ale nestane se to,...
3.1.2025 | Petr Miler
„Může to být konec příběhu pro výrobce elektromobilů na cestě k jejich ‚prémiovosti‘,” říká k věci jeden z čelních analytiků trhu s elektrickými auty....
2.1.2025 | Petr Prokopec
I tento případ ukazuje, jak moc automobilky ztratily víru v automatický úspěch čehokoli elektrického. Ještě před pár léty dostal projekt předběžně zel...
2.1.2025 | Petr Prokopec
Je to věc, která v posledních týdnech silně rezonuje, ostatně velmi kriticky se k ní postavil i bývalý šéf Nissanu. Fakt, že smysl takové fúze nechápe...
2.1.2025 | Petr Miler
Dost bylo teorií, rok 2025 je tady a Evropská unie dál nepůsobí dojmem, že by znala bratra. Pokud její emisní mechanismy nedoznají změn, automobilky s...
1.1.2025 | Petr Prokopec
Doby, kdy se čínské automobilky pokoušely vedle obyčejných evropských aut uspět jejich ošizenými alternativami za ještě nižší ceny, jsou zjevně pryč. ...
31.12.2024 | Petr Prokopec
Tohle auto si čas od času koupí i někdo v Evropě, letos se tu takových lidí našlo 214. V USA se ale dokázal po dekády oslovovat až téměř 1 milion lidí...
31.12.2024 | Petr Prokopec
Dluží přes 70 miliard a na skladech má statisíce neprodaných motorek. To samo o sobě je pochopitelně velký problém, kouli u nohy ale pro KTM představu...
30.12.2024 | Petr Prokopec
Tohle auto už jsme mohli vidět z řady úhlů, do interiéru ale můžeme nahlédnout vůbec poprvé. Ten jen připomíná, že silniční prvotina nejúspěšnějšího t...
29.12.2024 | Petr Prokopec
Nevíme, do jaké míry věří tomu, že u toho bude osobně, zatím ale ani ve svých 78 letech nepolevuje. A je dál připraven školit své klidně i o několik g...
29.12.2024 | Petr Prokopec
Svého času to byli častí soupeři, jejichž klání zažívala už komunistická ČSSR. I po revoluci se o stejné zákazníky utkávali v Česku i Rusku, po vypukn...
29.12.2024 | Petr Prokopec
Němci letos prodejně strádají stále víc, a tak hledají cesty, jak negativní vývoj zastavit. Nejrychlejší nápravou by bylo znovu uspět v Číně, novinky ...
28.12.2024 | Petr Prokopec
Je to pro nás důvod k radosti? Anebo spíš k obavám z toho, že americká automobilka v zoufalství sahá po zoufalých krocích? Zvažte sami, Dodge ale chce...