Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift
2.7.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Peugeot připravil omlazení modelové řady 207. Nejen nové designové prvky, ale také nové pohonné jednotky a zvýhodněné ceny mají malému 207 pomoci v dalším boji s konkurencí. (+ české ceny)
Po vzhledové stránce přináší novinka přirozenou dynamiku s novou vyrovnanější podobou, více částí v barvě karoserie a chromovaných prvků, nová zadní světla s LED (hatchback a CC). Od uvedení faceliftovaného modelu 207 se jeho karosářské verze budou odlišovat zdobením masky chladiče (horizontální lišty s černým, chromovaným nebo kovově šedým reliéfem) a okrouhlými předními mlhovými světlomety nebo horizontálními lištami ve stylu masky chladiče. V nabídce výbavy přibyly dvě sady litých kol velikosti 15" a 16" palců a nová paleta barev karoserie.
U verzí hatchback a CC vybavených funkcí parkovací asistent je pás na nárazníku nově v barvě karoserie, čímž se zmíněné verze stylově odlišují od ostatních vozů modelové řady 207.
Nabídka motorů je následující:
Zážehové motory:
1.4 54 kW (75 k) - točivý moment 118 N.m při 3300 1/min
Spotřeba: 6,4 l/100 km - emise CO2: 147 g/km
Následující motory lze spojit s automatizovanou pětistupňovou převodovkou:
1.4 2-tronic 65 kW (90 k) - točivý moment 133 N.m při 3250 1/min
Spotřeba: 6,2 l/100 km - emise CO2: 146 g/km
1.4 VTi 70 kW (95 k) - točivý moment 136 N.m při 4000 1/min
Spotřeba: 5,9 l/100 km - emise CO2: 140 g/km
1.6 VTi 88 kW (120 k) Euro 5 - točivý moment 160 N.m při 4250 1/min
Spotřeba: 6,0 l/100 km - emise CO2: 139 g/km
1.6 VTi 88 kW (120 k) Euro 5, automatická převodovka
Spotřeba: 6,9 l/100km - emise CO2 : 160 g/km
MotoryTHP (Turbo High Pressure) kombinuje systém přímého vstřikování benzinu spojeným s turbokompresorem typu Twin Scroll a systémem VVT. Pro 207 bude k dispozici jeho následující verze:
1.6 THP 110 kW (150 k) - točivý moment 240 N.m při 1400 1/min
Spotřeba: 7,0 l/100km - emise CO2: 160 g/km
Tip: přečtěte si test větší 308 vybavené tímto motorem
Vznětové motory HDI:
Přeplňované vznětové motory jsou vybaveny systémem přímého vysokotlakého vstřikování paliva pomocí systému Common rail. Pro 207 budou k dispozici následující:
1.4 HDI - 50 kW (68 k) - 160 N.m při 2000 1/min
Spotřeba: 4,4 l/100 km - emise CO2: 117g/km
1.6 HDI 66 kW (90 k) - 215 N.m při 1750 1/min
Spotřeba: 4,4 l/100 km - emise CO2: 117 g/km
Výkonnější verze je vybavena turbokompresorem s variabilní geometrií a filtrem pevných částic FAP (pro verzi SW):
1.6 HDI FAP - 80 kW (110 k) - 240 N.m při 1750 1/min (260 N.m s funkcí overboost)
Spotřeba: 4,5 l/100 km - emise CO2: 120 g/km
Interiér nabídne, kromě nového čalounění, také nové funkce, jako například indikátor změny převodového stupně (GSI), dálkově ovládané zavírání oken nebo impulsní zavírání okna řidiče u modelu 207 CC. Standardní výbava bude nyní vybavena podporou bezdrátového připojení Bluetooth, či rozhraní USB.
České ceny
Peugeot 207

Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 2 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejčtenější články
Nová levná Lada dostala ostrou verzi, se svými 173 koňmi bude cupovat okruhy typické pro Rusko
23.1.2025VW už nedokáže oslovovat ani loajální správce firemních flotil. Loni doma masivně ztrácel, konkurence rostla
23.1.2025Nové řešení turba může pomoci spalovacím motorům k záchraně, řeší hlavní problémy spojené s bezemisním palivem
23.1.2025Požáry elektromobilů v parkovacích domech jsou „zásadní problém”. V Nizozemsku jich násobně přibývá, zákazů též
23.1.2025Neuvěřitelně specifikovaný Phaeton připomíná, co všechno bylo možné ve zlaté éře VW. Ztratil na ceně 3,7 milionu Kč, teď může být váš
23.1.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan