Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift

Peugeot připravil omlazení modelové řady 207. Nejen nové designové prvky, ale také nové pohonné jednotky a zvýhodněné ceny mají malému 207 pomoci v dalším boji s konkurencí. (+ české ceny)
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift

2.7.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek

Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Peugeot připravil omlazení modelové řady 207. Nejen nové designové prvky, ale také nové pohonné jednotky a zvýhodněné ceny mají malému 207 pomoci v dalším boji s konkurencí. (+ české ceny)

Po vzhledové stránce přináší novinka přirozenou dynamiku s novou vyrovnanější podobou, více částí v barvě karoserie a chromovaných prvků, nová zadní světla s LED (hatchback a CC). Od uvedení faceliftovaného modelu 207 se jeho karosářské verze budou odlišovat zdobením masky chladiče (horizontální lišty s černým, chromovaným nebo kovově šedým reliéfem) a okrouhlými předními mlhovými světlomety nebo horizontálními lištami ve stylu masky chladiče. V nabídce výbavy přibyly dvě sady litých kol velikosti 15" a 16" palců a nová paleta barev karoserie.

U verzí hatchback a CC vybavených funkcí parkovací asistent je pás na nárazníku nově v barvě karoserie, čímž se zmíněné verze stylově odlišují od ostatních vozů modelové řady 207.

Nabídka motorů je následující:

Zážehové motory:

1.4 54 kW (75 k) - točivý moment 118 N.m při 3300 1/min
Spotřeba: 6,4 l/100 km - emise CO2: 147 g/km

Následující motory lze spojit s automatizovanou pětistupňovou převodovkou:

1.4 2-tronic 65 kW (90 k) - točivý moment 133 N.m při 3250 1/min
Spotřeba: 6,2 l/100 km - emise CO2: 146 g/km

1.4 VTi 70 kW (95 k) - točivý moment 136 N.m při 4000 1/min
Spotřeba: 5,9 l/100 km - emise CO2: 140 g/km

1.6 VTi 88 kW (120 k) Euro 5 - točivý moment 160 N.m při 4250 1/min
Spotřeba: 6,0 l/100 km - emise CO2: 139 g/km

1.6 VTi 88 kW (120 k) Euro 5, automatická převodovka
Spotřeba: 6,9 l/100km - emise CO2 : 160 g/km

MotoryTHP (Turbo High Pressure) kombinuje systém přímého vstřikování benzinu spojeným s turbokompresorem typu Twin Scroll a systémem VVT. Pro 207 bude k dispozici jeho následující verze:

1.6 THP 110 kW (150 k) - točivý moment 240 N.m při 1400 1/min
Spotřeba: 7,0 l/100km - emise CO2: 160 g/km

Tip: přečtěte si test větší 308 vybavené tímto motorem

Vznětové motory HDI:

Přeplňované vznětové motory jsou vybaveny systémem přímého vysokotlakého vstřikování paliva pomocí systému Common rail. Pro 207 budou k dispozici následující:

1.4 HDI - 50 kW (68 k) - 160 N.m při 2000 1/min
Spotřeba: 4,4 l/100 km - emise CO2: 117g/km

1.6 HDI 66 kW (90 k) - 215 N.m při 1750 1/min
Spotřeba: 4,4 l/100 km - emise CO2: 117 g/km

Výkonnější verze je vybavena turbokompresorem s variabilní geometrií a filtrem pevných částic FAP (pro verzi SW):

1.6 HDI FAP - 80 kW (110 k) - 240 N.m při 1750 1/min (260 N.m s funkcí overboost)
Spotřeba: 4,5 l/100 km - emise CO2: 120 g/km

Interiér nabídne, kromě nového čalounění, také nové funkce, jako například indikátor změny převodového stupně (GSI), dálkově ovládané zavírání oken nebo impulsní zavírání okna řidiče u modelu 207 CC. Standardní výbava bude nyní vybavena podporou bezdrátového připojení Bluetooth, či rozhraní USB.

České ceny

Peugeot 207


Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift - 1 - 207_cenik

Peugeot 207 SW
Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift - 2 - 207sw_cenik

Peugeot 207 CC
Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift - 3 - 207cc_cenik

Peugeoty 207 a 207SW dostaly facelift - 4 - peugeot_207_2009_01

David Siegl

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.