Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot 807 2012: také bráška C8 dostal drobný facelift
1.8.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jeden ze dvou posledních mohykánů označovaných jako Eurovan má za sebou další, tentokrát vskutku neviditelnou modernizaci.
Francouzský koncern PSA nabízí jedinečnou příležitost cestování v čase. Stačí navštívit kteroukoli prodejnu Citroënu nebo Peugeotu a objednat si takzvaný Eurovan. Jak asi víte, byl to výsledek dlouhodobé spolupráce italské automobilky Fiat a konglomerátu PSA trvající od roku 1994, přičemž druhá generace aut pochází z roku 2002. Ač to možná registruje jen velmi málo lidí, pořád je v prodeji. Přesněji řečeno, technicky spřízněný sourozenci z Apeninského poloostrova Lancia Phedra a Fiat Ulysse to mají už déle než rok za sebou, Peugeot 807 a Citroën C8, jsou ale stále k mání.
Právě druhý vůz z francouzské dvojice nedávno prodělal takřka neviditelný facelift společně s typovou řadou C5, a tak bylo nasnadě, že něco podobného postihne i velký Peugeot. Stalo se, nicméně rozdílů s předchůdcem je ještě méně než při srovnání Citroënů C8.
Co konkrétně se změnilo? Mezi motorizacemi nic. Model 807 koupíte na českém trhu pouze s jedním ze dvou dieselových motorů 2,0 HDi s výkonem 136 nebo 163 koňských sil, přičemž silnější agregát pořídíte nejen se šestistupňovým manuálem, ale také šestistupňovou automatickou převodovkou.
Zvnějšku by měl být na přídi nový dvoubarevný znak, ale popravdě, z fotek zveřejněných automobilkou nejde poznat, co je tím myšleno nebo co bychom si měli všímat. To samé platí pro přepracované logo na zádi a lištu na víku zavazadlového prostoru. V kabině se v rámci výbavy Allure objevuje černý interiér Mistral s dveřmi a palubní deskou čalouněnou alcantarou.
Otázkou ale zůstává, jak tohle vyřeší české zastoupení, neboť 807 se zde prodává pouze ve výbavě Active. Ať už to bude jakkoli, nedá se očekávat, že by provedené změny jakkoli ovlivnily ceník.







807 má za sebou modernizaci, která nestojí za řeč, schválně zkuste rozpoznat, co je na „novém” logu „dvoubarevné”
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 2 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva