Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot 508 2015: facelift nafocen bez maskování, vzhlédl se v nové 308
9.5.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný sedan se ukáže v Paříži, kam si přiveze hlavně diesely. Vizuálně se změní hlavně příď.
O vlajkové lodi francouzské automobilky jsme naposledy mluvili v souvislosti s novou pohonnou jednotkou 1,2 e-THP. V listopadu loňského roku se objevily informace o tom, že by tříválec měl zamířit i pod kapotou Peugeotu 508. To se možná jednou i stane, v nejbližší době ovšem tento pidiagregát v motorovém prostoru francouzského sedanu a kombíku neočekávejme. Jak totiž dokazují nová data i fotky, nejmenší pohonnou jednotkou, která bude možné pětsetosmičku po faceliftu osadit, je 1,6litrový čtyřválec.
Omlazená nabídka motorizací pro 508 vypadá pomalu jako reklama na diesel. S výjimkou agregátů 1,6 VTI a 1,6 THP pod kapotou nic jiného než „naftožrouta“ nedostanete. Nově je přitom k mání prakticky na všech úrovních výbavy s výjimkou té základní dvoulitr BlueHDI, který je možné objednat s výkonem 150 nebo 180 koní. Vrcholnou pohonnou jednotkou pak nadále zůstává 2,2litrový čtyřválec HDI, ze kterého u verze GT míří na přední kola 200 koní.
O poznání více změn lze od faceliftu čekat u karoserie. Ta na sobě nese prvky, jež se nechaly inspirovat konceptem Exalt (řeč je hlavně o logu lva, který již netrůní na kapotě), stejně jako zde najdeme čelní masku odkazující třeba na Peugeot 308. Aktuálně sice v tomto ohledu můžeme vycházet pouze z fotky čínské verze, ta evropská ale zřejmě přinese jen o trochu méně chromu. Jinak by ovšem veškeré další detaily měly odpovídat.
To znamená, že kromě výše popsaného dostaneme nový nárazník, světlomety či kapotu. Vzadu by pak měla zmizet chromová lišta mezi světlomety, přepracování se ovšem nevyhnou ani světla. Ta však i nadále ponesou ony lví škrábance. Dalšími novinkami bude již pouze pozměněná selekce litých kol a rozšířená paleta barev karoserie.
Uvnitř bychom pak měli najít hlavně rozšířenou výbavu, zvláště pak na vyšších úrovních. Ty prý budou zahrnovat i monitoring vozidel ve slepém úhlu nebo vylepšenou navigaci, ve standardu pak nebudou chybět ani 17palcová litá kola či zpětná kamera. Tím dostupné informace končí, další lze očekávat zhruba v červenci. Naživo by se pak evropská verze Peugeotu 508 měla ukázat na podzim v Paříži.
Nová příď Peugeotu 508 vypadá o poznání elegantněji než ta předchozí
Zdroj: Blog Automobile
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
před 2 hodinami - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
před 3 hodinami - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera - VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
včera - Němci chtějí znovu rozjet dotace na elektromobily. Tentokrát ale jen pro mladé lidi a mladé rodiny s dětmi
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva