Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Pacchetto Tempesta: tovární tuning přibližuje standard verzi BC
2.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Nová sada doplňků sráží hmotnost. Kromě kovaných ráfků je její součástí i stavitelný podvozek či poladěný bodykit.
Pro italskou automobilku Pagani je hlavním želízkem v letošním ženevském ohni nová Huayra BC. Mimo to se ovšem na stánku značky objevila rovněž standardní verze dvanáctiválcového supersportu oháknutá do žlutého laku. Mnohý by přitom na první pohled hádal, že vůči 99 zbývajícím exemplářům limitované produkce tu není jediný rozdíl. Na ten druhý si ovšem můžete povšimnout několika doplňků, které jsou součástí paketu Pacchetto Tempesta. Tím přitom může být zpětně osazeno každé z již vyrobených kupátek.
Po stránce vizuální můžeme zmínit nový čelní splitter a zadní difuzor, které vychází z programu výše zmiňované edice BC a jsou výsledkem mnohaleté spolupráce značek Pagani a Dallara. Vyjma toho byla optimalizována celá spodní část vozu, počítat tedy můžete s vylepšeným obtékáním vzduchu. Přitom ovšem nedošlo k navýšení koeficientu odporu vzduchu či hmotnosti. To se ostatně týká také dalších komponentů, v jejichž případě kila letěla dokonce dolů.
Nově tak na přední nápravě najdeme dvacetipalcová kovaná kola, která sráží neodpruženou hmotnost v každém rohu o 1,1 kilogramu, zadní jednadvacítky jsou pak lehčí dokonce o 2,5 kg. Dále tu pak máme titanový výfuk, který nejen umocňuje vokální projev vidlicového dvanáctiválce, ale zároveň sráží z celkové hmotnosti další tři kila. Na ručičkách vah tak ukáže pouhých sedm kilogramů, což jej řadí mezi nejlehčí systémy v segmentu.
Ve finále můžeme zmínit nové tlumiče Öhlins stavitelné ve čtyřech režimech, které dále redukují náklony karoserie. Tedy za předpokladu, že něco takového má vůbec Huayra v popisu práce. Tím jsme se ale skutečně dostali na konec veškerých modifikací, pročež jen dodáme, že zákazníci mohou paket Pacchetto Tempesta objednávat od půlky dubna. Cena zveřejněna nebyla, nízká ale zdaleka nebude.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.















Pagani Huayra může být zpětně osazeno paketem Pacchetto Tempesta, který přináší odhlečená kola či hlasitější titanový výfuk
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Nový čínský soupeř Rolls-Royců a Maybachů ukazuje, že Evropané už nemají nic jisté ani mezi luxusními limuzínami
před 7 hodinamiI ojetý Renault může být něco jako výhra v loterii, musí ale mít pod kapotou ten správný motor
před 8 hodinamiTento moderní Mercedes třídy S najel neuvěřitelné kilometry. A stejně neuvěřitelně vypadá, i když stojí jako kdysi jeho pár příplatkových prvků
před 10 hodinamiČíňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
před 11 hodinamiBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včera
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch